Najameena
Najameena
{لا إله إلا أنتـ سبحانكـ إنيـ كنتـ منـ الظالمينـ}
"فلور بومب"
السلام عليكم اختى انتى من وين انا من الرياض شارع بلال لو موجود الكنب انا ابيه بس لو ممكن 1600 عرفينى ضرورى والله يباركلك.انا جاده جدا وياريت رد سريع..........حبيبتى عدد مشاركاتى لايسمح بالكتابه على الخاص وللاسف المنتدى لايسمح باكثر من 3 مشاركات باليوم الواحد اضطريت انى اعدل على ردى السابق وعندى امل انك تقريه...والله انا جاده جدا فى طلبى والله يباركلك لو بتوافقين ياريت تحطيلى رقم تليفونك على الخاص حتى اتواصل معك للاتفاق وكنت بستفسر انتى اللى حاطه مكتبه تليفزيون للبيع؟لو انتى انا ابيها مع طقم الكنب والله يوفقك فى بيعتهم سواء لى او لغيرى بس ياريت رد سريع
السلام عليكم اختى انتى من وين انا من الرياض شارع بلال لو موجود الكنب انا ابيه بس لو ممكن 1600...
اهلين خيتو توي انتبه لتعديل ردك
والكنب ما اقدر انزل في السعر ابدا وانا من تبوك والشحن عليك وما اعرف عن الشحن اي فكره ومو انا الي حاطه المكتبه لو سمحتي اذا تبينه وبتشترينه بنفس السعر2000 والشحن عليك ردي لي خبر في هنا عشان ارسلك ع الخاص رقم اتفاهم معك بكره اخر فرصه ان جاني رد او ببيع الكنب لان في زباين غيرك وانا مستعجله ابي افصل جلسه للغرفه بليز عجلي وردي بكره الجمعه9-5 ولا بعدها بتصرف في الكنب وابيعه
وشكرا
اول فرحتي ريما,,,
سبحانكـ اللهمـ وبحمدكـ أشهد أنـ لا إله إلا أنتـ أستغفركـ وأتوبـ إليكـ>>
بسبسه مكه
بسبسه مكه
موفقه يا الغلا
white нαят
white нαят
{لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين}