don
don
دون كل سنة وانت وعائلتك الصغيرة والكبيرة ( اللي احنا من ضمنهم ) بالف خير وصحة وسلامة ربنا يكتب لك بكل حرف كتبته حسنات كثيرة وعتق من نار جهنم ما شاء الله تبارك الله ملف اكثر من رائع واعذريني لما اره الا اليوم لاني لم افكر في اطباق جديدة الا اليوم الخميس واجازة الايام الماضية كانت كلها من الاطباق المتعودين عليها الشغل والمدارس وما يعمل فينا ربنا يتقبل منا ومنكم صالح الاعمال والدعاء ملاحظة للجميع عدا دون : شهادة حق واحاسب عليها يوم القيامة دينا انسانة تستحق منا جميعا كل تقدير واحترام ومحبة صاحبة القلب والعقل الكبيرين اتمنى من الجميع الدعاء لها بكل خير
دون كل سنة وانت وعائلتك الصغيرة والكبيرة ( اللي احنا من ضمنهم ) بالف خير وصحة وسلامة ربنا...
أهلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
سمكمك كل عام وانتى واسرتك بألف خير يارب ورمضان كريم عليكى يارب وربنا يجعله عامر عليكى بالخير وبالصحة والستر والبركات اكيد الكلام الجميل دة والزوق دة مش بعيد ولا غريب على سمكتى الحبيبة ... ربنا يكرمك ويجازيكى كل خير ودايما كدة منورة المنتدى كله ويارب متحرمش من كلامك الحلو ولا من صداقتك يا سمكمك
don
don
don don :
أهلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا سمكمك كل عام وانتى واسرتك بألف خير يارب ورمضان كريم عليكى يارب وربنا يجعله عامر عليكى بالخير وبالصحة والستر والبركات اكيد الكلام الجميل دة والزوق دة مش بعيد ولا غريب على سمكتى الحبيبة ... ربنا يكرمك ويجازيكى كل خير ودايما كدة منورة المنتدى كله ويارب متحرمش من كلامك الحلو ولا من صداقتك يا سمكمك
أهلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا سمكمك...
ازيك يا هوبة :) انا نزلتلك الصور تانى كلها ياهبه بس للاسف مقدرتش احطها مكانها واكيد بعد رمضان لما الموقع يفتح تانى حتنزل الصور تانى مكانها:42: :26:
don
don
don don :
ازيك يا هوبة :) انا نزلتلك الصور تانى كلها ياهبه بس للاسف مقدرتش احطها مكانها واكيد بعد رمضان لما الموقع يفتح تانى حتنزل الصور تانى مكانها:42: :26:
ازيك يا هوبة :) انا نزلتلك الصور تانى كلها ياهبه بس للاسف مقدرتش احطها مكانها واكيد بعد رمضان لما...
معلش يا ايمان التلربيه مش بالساهل علشان كدة ان شاءالله الجنة تحت اقدام الامهات :42: ربنا يخليهولك وتخاويه يارب وتفرحى بيه ولد صالح قد الدنيا

بالنسبة للاكلات حتلاقيهم فى التلخيص يا ايمان اللى نزلته نودى فى الصفحة القبل الاخيرة من تلخيصك شوفى كدة وقوليلى:26:
hayom
hayom
دون ازيك رمضان كريم لو سمحتى ممكن اعرف شوربة الفطر بتعمليها ازاى وانا مش عارفة طبخت كتير اكل وحاجات مش مترتبة وامبارح كان عندى م\بحة رميت اكل بالهبل وانا لسة عندى اكل عاملة من يومين كل يوم اسخن واسخنوفى الاخير بناكل اكلبايت يبقى الحل اية اعمل كل يوم اكالات سريعة فست فود على قد اربع اطباق وخلاص ولا اية
omahmed
omahmed
السلام عليكم
دينا كل سنة وانتي بكل خير
معلش جاي اسلم عليكم متاخر اوي
كنت بعزل ولسه والله ملخومة علي الاخر خالص
رمضان كريم عليكم جميعا
كلكم وحشني
لو حد بيشوف رواء وام باسل يسلم عليهم كتير ويوقولهم انهم واحشني جداا