دكتورة لجامعة
الاخت ام العيون المكحلة................مشكورة على اهتمامك و على النصائح الغالية
و معلش يا اخواتي عايزة استفسار بسيط انتوا عارفين ان انا اعمل بالجامعة و استغل حوالي 3 ايام بالسبوع بس و لكن انا اتأخر في الشغل المهم ان ابنتي لما كانت ضغيرة كنت ساعات اتركها مع اهل زوجي و انا رايحة الشغل صحيح ان اسلوبهم مع العيال مش بيعجبني لكن مفيش بديل و لما حصلت مشكلة من حوالي سنة و نصف فوجئت بحمايا يعايرني و يقولي احنا قعدنالك ببنتك و انتي مقدرتيش الجميل و ياما سوينا ووووو........ و انا والله ما رديت و لما ولدت ابني من 10 شهور و بعد اجازة الوضع اخدت اجازة رعاية طفل لمدة 4 شهور و رجعت للشغل و ابني عنده 7 شهور و لكن مش باخلي اهل جوزي يقعدوا بيه خالص و لا انا بالشغل و لا و انا بأذاكر و هم بيسألوا و جوزي زعلان مع ان العيال بينزلوا عندهم مع والدهم مش عارفة اية رايكم في الحكاية دي و معلش تعباكم معايا . :)
طموحي محبة الله
السلام عليكم اختي دكتورة لجامعة
كيف حالك انا مع الاخت شيرين في انك تدوسي على قلبك وتحاولين تكسبين ام زوجك لصفك
وبالنسبه للعيال ما قلتيلنا انتي تخلينهم مع مين لما تروحين لدوامك ؟؟؟؟؟
وهل زوجك زعلان عشانك ماتخلين العيال مع اهله لما تروحين للجامعه ؟؟؟

في حل مهم واكيد لكل المشاكل وهو صدق اللجوء الى الله بالدعاء صدقيني يا اخت دكتوره الدعاء بإخلاص لله يسخر لك الناس بس الاول لازم ترضين رب الناس .
marmora.82
marmora.82
حبيبتى البنات قالوا اللى فيه الكفايه. انا مصريه وعندى صديقات فى نفس حالتك لكن انا الحمد لله اسكن بعيد عن حماتى لكن لازم تدفعى ااسيئه بالحسنه وحاولى مره واتنين عارفه شوفى حماتك ناقصها ايه وهاتيهولها ولو سلفتك عندها اولاد هاتيلهم هدايا كل شويه حتى لو حاجه بسيطه خاللى حماتك تشوف ان انت بتهتمى بالكل وتخافى عليهم واعملى علاقات كويسه مع اهل جوزك الاعمام وخصوصا اخوات حماتتك يعنى الصول .........,وطمنينى
دكتورة لجامعة
الاخت دلوعة جوزها ............ انا بسيب العيال مع جوزي و غالبا مع ماما و ايوة هو متضايق من عدم تركي للعيال عند اهلة و انا بالشغل.
الاخت marmora.82 سلفتي معندهاش اولاد بس هي حامل و قربت تولد و انا اعطيتها حاجات من حاجات اولادي علشان النونو ذي السرير بمشتملاته و الكرسي و الكاريكوت و لكن لا حياة لمن تنادي و لا حتى متشكرة. :(
دكتورة لجامعة
فينكم يا اخواتي اطلب المشورة لية نسيتوني؟ و سلامي للجميع