نهله2007
نهله2007
يا رب يوفقك فى عمليتك ويكتب لك الخير وتقوم بالسلامة يا رب بس انت ما شفت كان فيه واحدة على الام بى سى 4 من يومين خست 100 رطل بس بالريجيم والرياضة وكانت على غلاف مجلة وجابوا شكلها قبل وبعد وبعدين هى خست فى خلال سنة ونص ايه رئيك؟؟؟؟؟ ما تسيبك من العمليات وتتوكل على الله وتصبر وتديها ريجيمات ورياضة بس ريجمات صح انا ماعرفش وزنك كام وطولك بس لو عملت خطة طويلة الاجل وليكن سنة مثلا تكون فى حلال السنة دى نزلت الزيادة وغيرت معالم شكل جسمك بالرياضة وثبت وزنك كمان قسمها مراحل مراحل بحيث تعدى السنة باذن الله تكون فى اجمل صورة صورك فيها الله وبعدين خلى بالك انت عانيت من السمنة كااااااااااااام سنة عملت ريجيمات وفشلت كااااااااام مرة ابدء صح وببطء وبدون استعجال لا فى الريجيم ولا فى الرياضة صدقنى هتوصل باذن الله على فكرة انا باقولك الكلام ده ليك وليا انا كمان يعنى انا باشجع نفسى ومافيش حاجة اسمها مش قادر او ماعرفش فيه حكمة بتقول انا اريد اذن انا استطيع اللى عايز حاجة يدعو الله سبحانه وتعالى ويبدء شغل وربنا يوفقه باذن الله ويا رب يا اخى تنحف بصحة وبدون اى شر انت وكلنا يا رب
يا رب يوفقك فى عمليتك ويكتب لك الخير وتقوم بالسلامة يا رب بس انت ما شفت كان فيه واحدة على...
الله يقومك بسلامه يااارب
عروس الغابه
عروس الغابه
مرحبا
اذا وزنك كبـــــــــــــــــــــــــــــير يعني سمين مرررررررررررررررررره وبتشفط ترى الجسم بيصير ياليل ياعين يبيلك عمليه شد والا الجسم بيصير خريطه
وش لك بالعمليات خفف امشي بلاكيمائي بلابطيخ ادمر رجيم الكيمائي
وووووووووووووووووووووووووووووووموفق :))
جونسره
جونسره
ياليت تستخير قبل هذه الخطوه

والله العلميات سايره تخوف

وان شاء الله نسمع اخبار طيبه عنك وتقوم بالف سلامه

موفقـ
عمري الضائع
عمري الضائع
الله يقومك بالسلامة يارب و طمنا عليك
فرخه الجمعية
فرخه الجمعية
بنات هذا مو الطامح للرشاقة اللي تخبرونه هذي عضوه<<<<<<<<<<< يعني بنت
(((((((((((((تشابه اسماء فقط)))))))))))))
الله يوفقك اختي