هبه عبد العظيم
HADOBA HADOBA :
وااااااااااااو كيف مايعجبنا دا اكتر من رائع الله اعطيكي مليون عافيه يارب الف الف الف الف الف شكر لكن انا لي طلب اذا ممكن ومافي اي تعب ابغى انواع صوص للمكرونه يعني الي بالكريمه ابغى طرق ليها لوسمحتي وسلطات وطرق للشوربه لوسمحتي ولكي مني ومن الجميع الشكر
وااااااااااااو كيف مايعجبنا دا اكتر من رائع الله اعطيكي مليون عافيه يارب الف الف الف الف الف شكر...
:) HADOBA

الله يخليكى يا قلبى

من عينى حاااااااااااااااااااااضر:26:
هبه عبد العظيم
تسلم ايدك يا هبه حلوه اوى افكارك و جزاكى الله خيرا و ان شاء الله اجربها و فعلا انا بحب العيش اللى بالتوم كتيرررر
تسلم ايدك يا هبه حلوه اوى افكارك و جزاكى الله خيرا و ان شاء الله اجربها و فعلا انا بحب العيش اللى...
:) بالهنا حبيبتى:26:
هبه عبد العظيم
ronii ronii :
mmmmm yummmmyyy بيتزا الاسباجتى شفتها قبل كده و قلت حعملها بس لسه مش عملتها اول ما اعملها حاقولك ;)
mmmmm yummmmyyy بيتزا الاسباجتى شفتها قبل كده و قلت حعملها بس لسه مش عملتها اول ما اعملها...
:) منتظراكى ومعاكى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ايييييييييييييييييييييييييييه:22:

الصور من تليفون شادى:hahaha:
هبه عبد العظيم
واللهى يا هبه انتى عسل والملف بتاعك عسل زيك ومبروك يا قمر على التميز والتثبيت تستحقيهم والملف مش حلوه بس واللهى دا روعه زى صاحبته
واللهى يا هبه انتى عسل والملف بتاعك عسل زيك ومبروك يا قمر على التميز والتثبيت تستحقيهم والملف مش...
:)

انتى فين يا غرومه

بقالنا كتير مش شفناكى :( اوعى تغيبى كتير كده:42:
هبه عبد العظيم
ربنا يخليكي ومش يحرمنا منك أنا جربت بيتزا الإسبجتي من اميره الشوق وكانت رووووووووووووعه فانتاستك بجد رهيييييييبه أصلي الزعتر الأخضر عندي وناشف بس بيعمل طعم مش حلو في الأكل مش عارفه ليه ولا هوه بيتحط على حجات معينه بس..؟؟؟
ربنا يخليكي ومش يحرمنا منك أنا جربت بيتزا الإسبجتي من اميره الشوق وكانت رووووووووووووعه...
اممممممممممممممم شوقتينى ادور على وصفه اميره الشوق:)

بالهنا حبيبتى

اذا عندك زعتر ناشف فى البيت فاكيد هتعرفى الزعتر الاخضر اول ما تشميه

الزعتر بيتحط فى حاجات كتير يا احلام والطلينه ما يستغنوش عنه فى صلصه البيتزا بكل انواعها