zayyoda
zayyoda
طب استني يا حبيبة باقي البنات و نشوف هنكمل هنا و للا نروح قسم الريجيم و نعمل تجمع لينا ؟؟ و للا ايه رايك يا دينا؟
Mama zozo
Mama zozo
زيوده
انا معاكى فى الرجيم
انا متابع الملف
بس الوقت مخلينى ما اشاركش الكتير
الشغل واخد كل الوقت
ياللا اتفقوا
انا عايزه اخس 5 كيلو فى السريع
لانى تحنتهم الايام دى
وبعد ما كنت ضيقت اللبس كله هيبوز عليه
وان شاء الله مصممة ما اشتريش اوسع
يعنى اختك
هههههه
قولى مامتك محشورة فى اللبس

ياللا بسررعة
فى انتظارك
la rosa
la rosa
تصدقي بالله انتي بنت حلال مصفي و الله العظيم انا عايزة اقولكم على تجربتي بس و الله العظيم انا مطحوووونة جدا ف الشغل مش فاضية لدرجة بمشي من الشغل و حاسة انه بيجري ورايا :eek: :angry2::angry2::angry2: قولوا ما شاء الله انا ماشية مع نظام دكتور ابو الغيط بقالي تقريبا 3 شهور و الحمد لله رب العالمين ماشية كويس جدا الدنيا اتغيرت بقيت البس اصغر من مقاسي بنمرتين و دبلة جوزاي وسعت عليا انا مكنتش بلونة خالص :22: بس كان فيه تضاريس في كل حته :o المهم انا نزلت 12 كيلو من وزني اللي تحب بجد و الله تقول و انا مستعده كل اللي عندي اكتبه ليكم عشان خاطر عيونكم و تعالو و الله نجتمع مع بعض و نعمل شلة ريجيم و نتابع بعض و انا مستعده اقود الحمله دي معاكو انا بروح كل اسبوع - فممكن اكتب لكم التعليمات الأساسية و النظام اسبوع بأسبوع بس بجد تمشو عليه لأن فيه بعض التريكات اللي مش هتلتزم بيها هتلاقي نفسها مش خاسة كويس اة ثابته ف الوزن انا حصللي كده و كنت في منتهى الاكتئاب ايه رأيكم يا بنات يا حبيابي يا روز يا جميله و يا كل البنات ييلا كفاية اكل بقى :angry2:
تصدقي بالله انتي بنت حلال مصفي و الله العظيم انا عايزة اقولكم على تجربتي بس و الله العظيم انا...
كفاية اكل ايه ياريت على الاكل بس :06: المشكلة ان الواحد مبياكلش كويس اصلا وثابت ولو كل كويس بيضرب مش بس بيتخن
انا معاكى طبعا انا عايزة اخس من 8 ل 10 كيلو رضا قوى وهايا كمان معايا عشان تكسر ال3 كيلو اللى عمالة تلعب فيهم مرة تنزلهم ومرة تزيدهم مش كده يا هايا
بس اوعى تقوليلنا رياضة ومشى لان انسىىىىىىىىى هنا مفيش وقت ولا مكان الواحد يمشى نهائى
يلا ابدأى من انهارده ****لله تقوليلنا تعليمات اساسية حتى كبداية وبعدين حطيلنا النظام بتاع دكتورك كان اول اسبوع ازاى ونمشى مع بعض ان شاء الله
memsi
memsi
ازيكم يا قمرات

سؤال سريع

فين محلات ملابس داخلية في مصر الجديدة؟

للستات طبعا

لوزة

شغلك جميل اوى ربنا يبارك لك فيه
zayyoda
zayyoda
حاضر من عينيا
انا لسه ف الشغل
اسمحولي على بلليل كده اخش ع النت و امخمخ و امتب لكم كل اللي عندي عشان لتعليمات ف البيت هوا و النظام
دعواتكم