ام باسل*
ام باسل*
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
ممكن مداخله يا ابله دووون لو سمحتى
يا جماعه اى حاجه عندكم بتقلوهاطلعوها على بقدونس
بيجففها من الزيت ويحافظ عليها طريه
عن تجربه
هبه عبد العظيم
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
انا جييييييييييييييييييييت :7_5_127:
بس عارفه هتعملى فيا ايه :angry2:

انا عاوز ك........ك........ر...........ن..ن.......ب......قصدى يعنى كررننبب بتاع دون ............ ياماما خبونى دون جايه لى بسكينه المطبخ :024:

:icon33: :icon33:
سكرة هانم
سكرة هانم
جزاكم الله خيرا على الاكلات الحلوة

دون ممكن اسال لو تكرمتي انتي والاخوات
الرز المعمر اللي هو حلو بيتعمل ازاي
اللي هو بالحليب يعني اللبن و السكر؟؟؟
don
don
don don :
اسراء .................... اتبعى الصفحات معايا و انا اوعدك انى حروح لك مخصوص ابو شقرة و اجيب لك الطريقة بتاعته بدل ما تعذبى نفسك اول ما اروح له حكتبهالك على طول :)
اسراء .................... اتبعى الصفحات معايا و انا اوعدك انى حروح لك مخصوص ابو شقرة و اجيب لك...
ام باسل انتى فاضلك بس السجق و كتبت لك الكرشة بس ماعلقتيش ..... فى حاجة تانية و انا ناسية؟؟؟؟؟ اة اة حاجة حلوة لحبايبنا الصغار حاضر
يا نانى انا قلت انك مصرية بس فية رد ليكى لقيتك حدفتى يمين شوية على لغة تانية فقلت لا مش مصرية ..
والله يا نانى لو عندك حاجة سهلة للبنات و تشرحيها لهم واحدة واحدة سواء اكل او حلويات ماشى ...
هبة مش المفروض ان انتى اللى تستخبى دة المفروض ان انا اللى استخبى منك لا نك كتر خيرك جبتى اخرك منى :icon33: :icon33: بس اظن انتى عارفة اللى فيها و عارفة سبب التاخير اللى يكسف :angry:
don
don
don don :
اسراء .................... اتبعى الصفحات معايا و انا اوعدك انى حروح لك مخصوص ابو شقرة و اجيب لك الطريقة بتاعته بدل ما تعذبى نفسك اول ما اروح له حكتبهالك على طول :)
اسراء .................... اتبعى الصفحات معايا و انا اوعدك انى حروح لك مخصوص ابو شقرة و اجيب لك...
سكر هانم اهلا بيكى اعتقد انك اول مرة تجيلنا مظبوط ؟؟؟؟؟
بصى يا ستى فى توقيعى حتلاقى فية مكان تانى غير دة اللى هو الملف الاول و لسة قفلينه امبارح حتلاقى فية الارز المعمر الحلو و كمان الى باللحمة و طلبك تقريبا فى الصفحات الاولى .ولاى استفسار احنا حاضرين :)