a7la mal3k

a7la mal3k @a7la_mal3k

عضوة جديدة

ممكن تساعدوني اخواتي..ممكن يكون حمل/معدل

تأخر الحمل

السلام عليكم اخواتي..انا دورتي والحمدلله منتظمه 29 يوم وتجي بالساعه ماشاءالله..يوم 9/4 اخدت ابره تفجيريه ومعها برجيلتون الحبوب البيضاء فقط..وكانت حجم البويضه 18 ..طبعا شعرت بكل الالام الطبيعيه من الحقنه والحمدلله..استمر معي الالم لمده 10 ايام وبعدها خف شوي..لي كم يوم بس احس ب وجع بضهري وشويه نغزات علي المبيضين وجسمي كانه مولع ناااااار من الحمي وحبوب صغيييييره حمراء بوجهي وبرقبتي..اليوم كملت 15 يوم من الحقنه..حاسه بالالام الدوره بس (اكرمكم الله) حاطه فوطه من امس وكل مره اشيك عليها ماف شئ غير افرازات بس..انا خايفه تنزل علي وانصدم وبنفس الوقت عايزه اكلم زوجي يجيب لي الفاحص حق الحمل..وفي شئ بداخلي يقولي اني ماحامل:(:(:(..بس بنفس الوقت عايزه اعرف ..ارجووكم شورو علي وخليكم حنيين عليا:(..وانا قرات كل تجارب الحقن التفجيريه اللي ف المنتدي وللاسف الاغلبيه العظمي نزلت دورتهم واقلهم حصل ليها حمل..علشان كده مااحس بالتفاؤل كتييير..يااااارب سترك وعفوك..اشكركم اخواتي
6
602

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

يازين العافية
الله يرزقكم من غير حول منكم ولاقوة ويرزقني هالشهر الذرية الصالحة وكفى بالله وكيلا
أم النايف
أم النايف
الله يرزقك ويفرح قلبك وقلبي
a7la mal3k
a7la mal3k
الله يجزاكم كل خير يا اخواتي..
عز البنات
عز البنات
حبيبتي تفائلي واحسني الظن بالله لان الله تعالى يقول انا عند ضن عبدي بي
اهمشي خليكي متفائله لان احس الاعراض اللي عندك اعراض حمل حللي اليوم واقطعي الشك باليقين بدل ماتعيشين ف قلقل وياااااااااااارب نسمع البشاره
a7la mal3k
a7la mal3k
اختي عز البنات الله يسلم عمرك..*****الله الصبح بروح المستشفي..الله يرزق جميع الاخوات