ام طفلان

ام طفلان @am_tflan

عضوة نشيطة

بنات تكفون سؤال عن المنظفات

الحمل والإنجاب

السلام عليكم بنات انا حامل والحمدلله حبيت اسأل عن روايح المنظفات مثل لفلاش والكلوركس هل مضره بالجنين وهل في حد سال منكم دكتوره عن هذي الموضوع ياريت تفيدوني لان الوسواس ذابحني لاني كنت مضطره استخدم المنظفات مع وضع كمام بس كمان خايفه واوسوس كثير :(
8
847

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

.. غربة مشاعر ..
انا سمعت ان الفلاش يضر بس الكلوركس ما ادري بس ما اتوقع لاني استخدمته في حملي الاول والحمدلله ماصار شي ...
تويكساية
تويكساية
نفس السؤال
ام طفلان
ام طفلان
نفس السؤال
نفس السؤال
شكرا حبيباتي على الرد ياريت حد يفيدنا ا كثر :(
dooo
dooo
عن نفسي كنت حامل و اجهضت و بعد كدة عرفت من الدكتورة في المنتدي ان ممنوع استنشاق او استخدام المنظفات الكيماوية نهائي انا شخصيا استخدمت ساعتها موبي لتنظيف الفرن و طبعا ده رش و شميت منه لما قلت يا بس و مكنتش اعرف طبعا .........

فا معلش خلي بالك من المنظفات اوي خاصة النفاذة منها ة اللي بتترش .
ام طفلان
ام طفلان
dooo dooo :
عن نفسي كنت حامل و اجهضت و بعد كدة عرفت من الدكتورة في المنتدي ان ممنوع استنشاق او استخدام المنظفات الكيماوية نهائي انا شخصيا استخدمت ساعتها موبي لتنظيف الفرن و طبعا ده رش و شميت منه لما قلت يا بس و مكنتش اعرف طبعا ......... فا معلش خلي بالك من المنظفات اوي خاصة النفاذة منها ة اللي بتترش .
عن نفسي كنت حامل و اجهضت و بعد كدة عرفت من الدكتورة في المنتدي ان ممنوع استنشاق او استخدام...
شكرا حبيبتيumahmad على مرورك والرد وربنا يجعله في ميزان حسناتك يارب وكمان اختيdooo ربنا يوفقك ويعوضك خير انشاء الله :26: