النوبية
النوبية
:angry: يا أخت أم معاذ أنت عشمتينا وسبتينا كلنا مصريات وعددنا كبير ومتوسمين فيك الجدية
:angry: يا أخت أم معاذ أنت عشمتينا وسبتينا كلنا مصريات وعددنا كبير ومتوسمين فيك الجدية
يا أخت لؤلؤة أنا في انتظار كل المعلومات الخاصة بمواصفات هذالعمل وانا جادة في العمل معكي اذا كان مناسب لي ولن أتأخر عن المشاركة فية وعندي افكار كتير عاوزة انفذها بس مش عارفة
أم معاذ و جهاد
شوفوا يا جماعة أنا ح أفتح موضوع خاص بالموضوع ... لا تظنوا إني غير جادة بالعكس لكن ظروفي منعتني إني أدخل أولا زوجي سافر مصر وأنا بقيت وحدي في إسلام آباد ثانيا انقطع اشتراك النت بعد موعد إغلاق الشركة السبت مساء والأحد كان إجازة وأنا ليّ كم يوم بابحث عن الموضوع ...
سأشرح فيه كل المطلوب وسأضع فيه إيميلي ... على فكرة أنا دائما باحلم إني باعمل حاجات لمصر ... والمصريين ...
أم معاذ و جهاد
حبيبة من مصر
حبيبة من مصر
انا مصرية يا جماعة وياريت نشترك مع بعض انا قريت موضوع الأخت أم جهاد ومعاذ بس انا معنديش ناس يشتروا الحاجات دي يا ريت الأخت لؤلؤة دمعة تتواصل معانا هي وكل البنات الي كتبوا ونشوف ممكن نعمل ايه ويمكن ربنا يوفقنا ونبقي فعلا سيدات أعمال
انتظر ردوكم علي العام او الخاص اي حاجه وممكن نبعت اميلات بعض علي الخاص ونتواجد علي الماسنجر انا موجوده كل يوم من 9 الي 5 وممكن لو في حد مش موجود نبلغه بالي نوصله عن طريق الخاص بس نعمل حاجه بلاش نتكلم وبس وسلامي ليكم جميعا
smallrosa
smallrosa
انا كمان مصرية و نفسى اعمل مشروع بس مش الضرايب و بس اللى مخوفانى حاجات كتير لكن ممكن اسمع افكارك و تشاركينى افكارى و عموما انا معايا راس مال مش بطال
راسلينى على الإيميل و قوللى اللى عندك
منتظرة ردك