ronii
ronii
ERA ERA :
:icon28: :icon28: :icon28: :icon28: مبروووووووووووووووووك انتهاء التلخيص عاشت ايديكى يا mooooooty انتى و دندووووونة ربنا يخليكو وعاشت ايدين كل اللى اشتركو وحطو وصفات هبهوبة ( بتاعة التلات ايام ) بعرف اعد صح مش كده؟؟؟ ونودى وام ياسمين ورانيا ومروة ( ملونة الارز ) وكلكو انا بس مش عاوزة انسى حد معلش اللى نسيت اسمهم يسامحونى اصلى بكتب سرقة عشان ورايا شغل المهم المهم <<<<<<<<< خلصى بقى وجعتى لنا دماغنا ( انا عارف ) ** دون ** وانا وانا وانا عاوزة التخليص بليييييييييييييييييييييييز ودول ليكى انتى ومووتى :26: :kissa: :26: :kissa: :26:
:icon28: :icon28: :icon28: :icon28: مبروووووووووووووووووك انتهاء التلخيص عاشت ايديكى يا...
مني مش فيييي صور :icon33: :icon33: :icon33:
هبه عبد العظيم
احم احم – الى خالع راسه يغطيها

مساء الخير

انتوا مالكم كلكم مش قاعدين على بعضكم ليه مش هبه قالت لك يا بت يا نوودى تحطيهم على بعض جنب البرطمانات. لو مزاجك معتل انا عندى وصفه هائله عشان المزاج بس هى مش بتعدله الحقيقه هى بتضيعه خاااااالص.

انتوا كلكم نطين من الشاشه ليه كده وتلخيص ايه ده – بتاع الامم المتحده- ولا الدستور بتاع البت نودى – هى هبه كانت بتكتب دايما كلمه البت قبل اسمك فانا مش عارف انتى اسمك البت وباباكى اسمه نوودى ولا هى كانت قله ادب منها؟؟
انا اصلى اول مره ادخل اكلم فى مطبخ ومش فاهم ليه كل ما تدخلوا تعدوا تكتبوا اكل وتحطوا صور وينتابكم شئ من تانيب الضمير ناحيه الست دون – لانكم على طول عمالين تعتذروا وتقولوها سامحينا – مش فاهم على ايه ؟؟ واذا انتم اشرار كده هى لسه مصحباكم ومستحمالكم ليه ليه؟؟

تحبوا اسفركم كلكم زى مدير نتالى ورونى – بمناسبه مديريك يا نتالى هو وصل بالسلامه ما تقلقييييييييييييش خالص بس هو كان معصلج شويه معانا وبما انه جته يعنى استلزم ثمانيه من صبيانى عشان يفكوه – وبعدين طبعا يربطوه – وهكذا

ثم انت يا واد يا حكشه يا بتاع الفريسكا بتكتب باسم رونى ليه هو انا عشان اديتها لك تفكها تقوم تكتب باسمها اطلع بره واعملك اسم جديد انت والثانى الى انا شايفه – بالمناسبه رونى عندنا بس كلت كلللللللللل الفريسكا حد يجى بسرعه يا خذها قبل ما تاكلنا احنا كمان

بالنسبه لهبه بقى فانا صورتها لكم بذمتكم ده شكل واحده مخطوفه ؟؟ دى فى رحله

احنا ما لناش عيش فى البلد دى

انا عايز اقول كلمه اخيره انى مش عايز خلالالالالالالاص اى حد من عندكم احنا وصلنا منكم ثلاثه ومن ساعتها مش عارفين ننام – عضاضين وبيكلوا اكلنا – وبصراحه من ساعه ما جم وحنا جالت لنا نوبه هرش مش راضيه تروح.

انا بفكر ارجعهم لانهم واقفين علينا بخساره

بس انا حبيتكم وعايز اقعد معاكم

ارتبت بيكم خالص بس مش عارف سمعتى وسط الاشباح هتبقى ازاى لما يلاقونى لازق للنت وكمان فى المطبخ

طيبون ومتشكرين

ملحوظه: اكيد هبه هتيجى بعد الايام الى عماله تعدها دى لانها مجهزه

اه

معلش بقى سورى مش هقدر اقولكم لان ده سر شبحى – ما حدش يتريق على سورى ايوه انا شبح وبقول سورى عايزين حاجه –
فاطمة على
فاطمة على
مووتي كل سنة وانت طيبة لا روزا شفتي بقى اهه انا كان عندي حق لما استعيب السندوتشات، خلى بالك لازم بعد الزواج تعزمي اهل زوجك ان شاء الله ، ويبقى حظك حلو لو كانت الحكاية دي بعد رمضان، اصل انا عزمتهم على فطار رمضان ومش قادرة اقوللك قعدت اسبوع بحاله اطبخ للعزومة اصلهم ما شاء الله كثير بس النتيجة الحمد لله كانت هايلة وترفع الراس (ربنا برضه بيسترها وما حبش يفضحني على رؤس الأشهاد)
مووتي كل سنة وانت طيبة لا روزا شفتي بقى اهه انا كان عندي حق لما استعيب السندوتشات، خلى...
اخواتى الاعزاء الف شكر على الموضوع الرائع ولى اضافة متواضعة عندتجميد باذنجان ممكن شية ثم يقشر ويوضع فى اكياس بعد ان يبرد او يهرس ثم يضع فى الاكياس ثم يخزن فى الفريزر لحين استعمالة بابا غنوج ولى 2استفسار الاول عن العرقسوس عندما اعملة يكون فاتح لونة جدا وطعملة مش زى الجاهز وانا اود اعملة فى البيت والثانى عن الباتون سالية بعد يوم من عملة يكون قاسى جدا فاريت اجد عندكم مقادير مضبوطة بحيث اعمل كمية لان زوجى مدمن لة بس ياريت تكون بزيت وليس بالسمن :icon28: :icon33:
هبه عبد العظيم
الحلوه الحلوه الحلوه الحلوه
برموشها السوده الحلوه

شغلتنى خذتنى خذتنى

ودتنى بعيد وجبتنى

والشوووووووووووق كان هيغلبنى
الشوووووووووووق كان هيموتنى

لولا ضحكتها الحلوه
وعدتنى بحاجات حلوه

الحلوه الحلوه عنييييييه
يا حبيبى يااااااااااااااااااااااااااااا حبيبى
هبه عبد العظيم