Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الخير عليكم جميعا

ازيكم نفراية نفراية بدون تفاصيل اسماء عشان محدش يزعل

شكرا يا دون على معلومة اللومي، تسلمي يا قمر و تسلم ايديكي على كل حاجة بتقدميها لنا هنا

تسلم ايديكي يا نهى على صينية الجلاش شكلها طعم، بس تعالي هنا فهميني!!! انتي سقيتي الصينية بنص مقدار اللبن و البيض، طيب وديتي النص التاني فين؟؟؟ و الا انتي عاملة حسابك عاملة صينيتين فحتسقي كل صينية بنص؟؟>>> معلش الدقة لازمة في الامور دي عشان لما اجربها يبقى قلبي جامد :)

اشوفكم على خير
رواء الاسلام
رواء الاسلام
don don :
يا هبهوبتى انتى فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وفين اكلاتك الحلوة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والله وحشتينا عمالين ندور عليكى بجميع وسائل المواصلاتاستنى فية صاروخ كمان
يا هبهوبتى انتى فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وفين اكلاتك الحلوة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والله وحشتينا عمالين...
صباح الخير على احلي دندون وعليكم كلكم

انا كنت عايزة طرق مختلفة للقرنبيط اذا امكن يا دون و شكرا يا حبيبتي تاعبينك معانا
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير يادون الناس شكلهم لسه نايمين
قبل ماحد يصحي قوليلي بسرعه كده هو الطماطم اللي بتستعمليها في الطبيخ بعد مابتضربيها في الخلاط بتصفيها ولا بتستعمليها كده؟
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
نودي انا عامله حساب كوباية اللبن والبيضه لصنيتين علشان ماتطلعش طريه قوي انا بحبها شويه مقرمشه لو بتحبيها طريه قوي ممكن تسقيها بالكوبيه كلها او ممكن تغطيها بعد ماتطلع من الفرن
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
تسلميلي يا نهى على التوضيح و خلاص اعتمدنا الصينية في الجدول و سنوافيكم بالاخبار عند ورود تفاصيل جديدة :)