semsem2005
semsem2005
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
الزبادى جانا
اهلا رمضان
دينا معانا
don
don
mooty mooty :
نهى ازيك انتىف ين بقالك فترة مختفية ,, دووووووووووووووون يااااااا دووووووووووون انتى فيييييييييييين :(:(
نهى ازيك انتىف ين بقالك فترة مختفية ,, دووووووووووووووون يااااااا دووووووووووون انتى...
يلا يا حبايبى حد عايز ييجى يحشى محشى ؟؟؟؟؟؟؟بقول يحشى مش ياكل ......
mooty
mooty
don don :
يا صباح الخير يا مسلمة واهلا بيكى معانا فى الجزء الخامس (اتاخرتى قوى كنتى فين ؟؟؟) وطبعا موتى فهمتك شكرا يا موتى عن التلخيص اللى فى الكتاب الالكترونى علشان تحملية ودة تلخيص الجزء الاول وبعض من اكلات الجزء التانى وفية لسة الثالث والرابع قريبا بالنسبة ليا تقولى اللى انتى عيزاة هى ابلة دون دى اشاعة بس طلعت عليا لانى اصغر منكم كلكم وكانوا متغاظين منى مش اكتلر بالنسبة للكوردون بلو لما تروحى تشترى صدور الفراخ ما تخليهوش يقطعلك الصدر لشرايح خلية زى ماهو سليم وماتجبيش الصدور الكبيرة خليكى فى الصدور الصغيرة السليمة او المتوسطة وبالنسبة لفتح الصدر بتفتحى بالسكينة من ناحية واحدة كانك بتقسمى الصدر لكن تخلية ماسك من الاخر فقط فى بعضة يعنى كانك بتفتحية تعملى فية جيب لو لسة مش فاهمة قولى واوضحلك تانى
يا صباح الخير يا مسلمة واهلا بيكى معانا فى الجزء الخامس (اتاخرتى قوى كنتى فين ؟؟؟) وطبعا موتى...
دون خشى على الماسنجر.
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
دون عندي سؤال في الكبسه اللي انت كاتباها في التلخيص
هو احنا اما بنحط الرز على الشوربه مابنصفيهاش من الحبهان واللومي والقرنفل والحجات دي؟؟؟
natally
natally
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
الف مبروك علي الجزء الخامس
اروح اجازة وارجع الاقيكم دخلتوا علي الخامس
عموما الف مبروك وعقبال المائة
دون انا متشكروة جدا حملت الكتاب بصراحة جهد جبار ربنا يخليكي
بس للاسف مش عارفة اطبع منه
عموما الف الف مبروك وكل سنة وانتم طيبين بمناسبة حلول شهر رمضان