أم جوري وزياد
أم جوري وزياد
الله يهديها
@سكرررر زيادة@
زيديها حنان
احضنيها كثير وانتي حاضنتها كلميها بهدوء وقولي انتي شاطرة انتي ما تصارخين ولا تبكين على اي حاجة واكيد راح تتجاوب معاك واي شي تبغيه منها اتبعي نفس الطريقة
بوسيها والعبي معاها وشاركيها اهتماماتها يمكن بنتك لانها وحيدة ومولاقية احد يفهمها
جيبي لها اخ او اخت يمكن تتعدل وتصير اهدى لاني اعاني مثلك مع ولدي واحتويته بنفس الطريقة اللي قلت لك عليها والاحظ عليه لما نكون عند خالاته او نجتمع في بيت الوالد ينساني وينسى الصراخ والبكى ويلتهي في اللعب معاهم وكانه شخص ثاني
برضو طبقي معاها نفس الاسلوب قبل ما تنام خليك حاضنتها ورددي عليها انتي حلوة انتي شطورة انتي حبيبة ماما انتي ما تصارخين ولا تبكين ووووو
الله يعين على تربيتهم

واهم نصيحة انصحك بيها ادعي لها دائما في صلاتك ان ربي يصلحها ويهديها ويوفقك لتربيتها ويجعلها قرة عين لك

موفقة ياقلبي

مشاعر محترمة
مشاعر محترمة
الله يكون في عونك حبيبتي
يهدي بنتك ويخليها لك
لمار؟؟؟
لمار؟؟؟
بنتك عندها عفنه <<يمكن تعرفيها اسمها ام الصبيان

خذي هذا الرابط وان شاء الله يشفي ربي بنك

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=2277895
مونى_22
مونى_22
سكر ذياده عن جد مشكوره لنصيحتك كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير انا فعلا بحاول اعمل معها كده وبدأت اداوم مهاها فى روضه لانها كانت ما داومت بسبب انتقالنا من مصر لقطر هى فعلا بدأت تهدى كتير عن الاول الحمدلله بس المشكله اليوم ما داومت فاحسها متعصبه ولما تريد شئ تصرخ وتبكى كتيييييييييييييير وتقلى زى ما بحكى معها بالظبط انتى باد ماما انتى مو مؤدبه انا تجاهلتها فبدأت تستغرب من التجاهل فذاد البكاء وبعد كده توقفت عن البكاء وحضنتنى ربنا يهديها ويعفيها ويجعلها صالحه هى وكل اطفال امه محمد *****الله
وبالنسبه انى اجبلها اخوات والله ربنا ما اراد للحين دعواتك

اخت لمار انا فتحت الربط ومو فهمت زين ايش العفنه لكن هى الحمدلله بتاكل عادى وبتلعب عادى هى مشكلتى معاها بس صراخها وبكائها المتواصل للاسف وجزاكى الله خيرا *****الله