rhoma
rhoma
rhoma rhoma :
بسم الله الرحمن الرحيم أنا مندوبة فى شركة ماى واى للتجميل وهى شاملة منتجات أخرى كتير مثل منتجات للتنظيف وأعشاب طبيعية علاجية وبعض الأكلات والمشروبات منتجاتها جوده عاليه أسعار لا تقارن قيمة الاشتراك بالشركة لتكونى مندوبة فيها من جميع أنحاء جمهورية مصر العربية وباى منطقة فيها 10 جنيهات وللمندوبة على كل منتج خصم 25% ومبلغ شهرى يوصل لآلاف الجنيهات كل ما زادت عدد النقاط اللى تجمعها المندوبة وهدايا كتير مع كل طلبية والمندوبة النشيطة هى اللى تجمع أكبر عدد من النقاط اللى عاوزة تشترك من داخل جمهورية مصر ترسلى على الخاص اسمها وعنوانها اللى هتوصل عليه الطلبية ورقم تليفونها وأنا هديها رقم تليفون المسئولة واسمها وهوفر لها ان قيمة الاشتراك تدفع مع استلام أول طلبية وبالنسبة لباقى الدول العربية اللى تعجبها المنتجات وعايزة تسوقها فى بلدها أنا بالخدمة تطلب منى أى طلبيةوأنا أجيبها بس الشحن يكون عليها والأسعار لا تقارن بأسعار الخليج نهائيا يعنى تسوق بأضعاف مضاعفة باختصار مافيش حد فى الشركة دىبيكون خسران نهائيا وأنا أضمن لكم ده ودى بعض الصور لبعض المنتجات وأى استفسار أنا بالخدمة وربنا يوفق الجميع شامبو وبلسم بخلاصة الثوم السعر (9 جنيهات و85 قرش ) شامبو وبلسم بخلاصة النخاع السعر (9 جنيهات و85 قرش ) كريم للتصفيف بخلاصة الثوم والنخاع السعر ( 10 جنيهات 25 قرش ) حمام كريم بخلاصة النخاع والثوم السعر ( 10 جنيهات و25 قرش ) زيت بخلاصة الثوم والنخاع السعر ( 10 جنيهات و 85 قرش ) اشترى 2 من نفس النوع واحصل على واحد مجانا [line] كريم ضد التسلخات للأطفال السعر ( 10 جنيهات ونصف ) شامبو ماى بيبى السعر ( 9 جنيهات ) زيت ضد التسلخات السعر ( 7 جنيهات ونصف ) اشترى شامبو + كريم التسلخات أو زيت التسلخات واحصل على مجموعة مكتبية للأطفال [line] كريم للتصفيف للرجال السعر ( 9 جنيهات ونصف ) اشترى 2 واحصل على واحد مجانا أفنز شيف بعد الحلاقة السعر ( 13 جنية و75 قرش ) اشترى واحد واحصل على مزيل للعرق مجانا [line] يتبع
بسم الله الرحمن الرحيم أنا مندوبة فى شركة ماى واى للتجميل وهى شاملة منتجات أخرى كتير مثل منتجات...
أختى شيماء أيوة أنا عايشة فى مصر وبالتحديد فى المحلة الكبرى بس لو عايزة حاجة قوليلى انتى منين بالظبط وان شاء الله نتفق ولو عايزة تكونى عضوة قوليلى وأنا أفيدك على الخاص بس تكونى قررتى أكيد وترسليلى اسمك وعنوانك ورقم تليفونك وأنا أشتركلكى وان شاء الله تستفيدى الشركة مليانة خيرات

أم أحمد الغالية شكرا ليكى انتى أحلى ومعرفتكم أحلى وأحلى وأى استفسار عايزاه قوليلى وأنا تحت أمرك ولو عايزة تكونى عضوة فى الشركة أنا تحت أمرك قررى وبلغينى على الخاص اسمك وعنوانك ورقم تليفونك وأنا هفيدك هشترك لكى وافيدك بكل شىء تحبيه وأنا ديما بالخدمة لا تترددوا فى السؤال عن أى شىء
alfrasha
alfrasha
ياأخت أم نينا أحب أكون مندوبة لكن أبغى منك تفاصيل أكثر في البيع وعن طريقة الإتصال بيننا في كيفية إرسال البضاعة وأريد أن أخذ في البداية كعينات ..........
ياأخت أم نينا أحب أكون مندوبة لكن أبغى منك تفاصيل أكثر في البيع وعن طريقة الإتصال بيننا في كيفية...
بصراحة اختي انا دخلت حتى اشوف الموضوع
بس الافضل كنصيحة راسليها ع الخاص
جوليـــا
جوليـــا
انا طلبت من وحدة تسجلني مندوبة بكولايا من 3أسابيع وماسجلتني للحين..........
ووووينــــــــــــك؟؟؟؟
ام نينا
ام نينا
ياأخت أم نينا أحب أكون مندوبة لكن أبغى منك تفاصيل أكثر في البيع وعن طريقة الإتصال بيننا في كيفية إرسال البضاعة وأريد أن أخذ في البداية كعينات ..........
ياأخت أم نينا أحب أكون مندوبة لكن أبغى منك تفاصيل أكثر في البيع وعن طريقة الإتصال بيننا في كيفية...
شيكي علي الخاص اختي الغاليه

ام نينا
catycat
catycat
الأخت العزيزة جوليا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته: يا ترى إنتي طلبتي من مين يسجلك في كولايا مني أنا ترى لو مني أنا ما عندي خبر وإذا حابة إني أسجلك فالله يحييكي راسليني على الخاص