أم فرح و خديجة
شكرا يا بطوطة على المعلومات

ربنا يخليكي يا قمر, يعني في محلات و ورش في غمرة تفصل مطابخ؟؟ ممكن لو سمحتي تسأليلي على العنوان بالتقريب عشان

أعرف أروحلهم, شكرا يا قمر

على فكرة, انا متجوزة من سنة و نصف, مش بنوتة يعني هههههههه

ربنا يجبر بخاطرك يا حلوة و يرزقك ما تتمنين
أم فرح و خديجة
افتكرت حاجة بخصوص عجانة كنوود, لقيتها كاملة بمشتملاتها ب 1600 جنيه في كارفور الطريق الصحراوي

الخلاط الطويل قزاز غير قابل للكسر سعته 2 لتر و العجانة سعتها 4 لتر

فظييييعة العجانة تجنن, أصلية و عليها ضمان سنة أو 2 مش فاكرة
memsi
memsi
روشانا

دايسو دة انا بموت فيه فكرتيني عايزة اروح له

دة ممكن اقعد فيه 5 او 6 ساعات عنده فعلا افكار تنظيمية للبيت روعة وتحف و حاجات كتير بتديكي افكار وعنده منظفات وفي حاجات ميكب وتنظيف للبشرة بس بخاف اجيبها

مشكلته ان الحاجات مكتوب عليها باليابانى فمتعرفيش دة بتاع ايه \

بس هو حلو فعلا واسعاره كويسة

واللى في دول الخليج في محلات رامز والرونق فيهم ادوات منزلية ومنظفات ومناديل بالجملة رخيصة

والرونق دة فيه اكسسوارات وخامات الخياطة والسلال وحاجات متنوعة يعني باسعار كويسة
بطـــــــــوطة
حبيتى ام فرح وخديجة
عنوان محلات المطابخ هو فى غمرة المحطة ايلى قبل رمسيس على طول لو انتى راكبة اى باص قولى له زلنى غمرة عند محلات المطابخ محلات كتير كتير جمب بعض روحى انتى وجوزك بقه وخليه يقله المتر ب650 ويمسك عليها لو مطبخك كبير فى محل اسمه ااوربية للمطابخ وفى سعد للمطابخ على فكره مالهمش عنوان فى الدليل ولا تليفون قولى لجوزك عليهم هيعرفهم
لما تروحى هيقولك عاوزه مطبخ زان ولا أرو الزان ب700 والارو ب900 طبعا ممكن يقولك اسعار اعلى من كده عشان تنزلى معاه بس هى دى الاسعار ايلى شغالين بيها اعمليه انتى بقه زان لانك لو قولتى له ارو هيعمله قشر ارو والقشرة مع الحرارة فى المطبخ والرطوبة ممكن تقب وتتكسر فخليكى فى الزان على طول هيطلع معاكى المهندس يرفع المقاسات وتدفعى عربون ويشتغلوا المهندس ده بيقولك عاوز خمسين جنيه لزوم رفع المقاسات قولى له لا واتفقى قبل ما تطلعى مع صاحب المحل ما تديهوش حاجه هو المتر ب700 شامل كل حاجه والمقابض والااكسسوارت والدهان
لو عاوزه اى سؤال تحت امرك
أم فرح و خديجة
ربنا يخليكي يا بطوطة و يبارك فيكي

معلش هاتقل عليكي بس استحمليني يا قمر :)

عندي سؤال: المطبخ لو يكون قطعتين, يعني فوق و تحت, مثلا فوق 3 ظرف و تحت 3 بردو و يكون متر و 40 سم, أحسب كده السعر

على أساس متر و 40 من فوق و متر و 40 من تحت؟؟؟ والا متر و 40 كله فوق و تحت؟؟

معلش أصلي مافهمش خااالص في الحاجات دي

و شكرااااااااااا جداااااااااا يا قمر