توته البطوطه
توته البطوطه
جزاك الله خيرا حبيبتى أميرة المنتدى .......... بس الى معندهاش بانيو تعمل ايه !!!!!!!!!!!!!! ههههههههههه

شكرا يا اخواتى على المرور

.................................................................

انا عايزه افكار لتزيين الغرفه بالورد مثلا بس بكريقه متميزه او بالمفارش او بالابجورات ,,,,,,,,,,,,, الاضاءه يعنى

وكمان قصدى بافكار رومانسيه ان كل واحده تقترح هى بتتزين ازاى وممكن تجهز الجو الرومانسى ازاى

حركات ظريفه يعنى تفاجأبها الزوج

يا رب تكونو فهمتونى
توته البطوطه
توته البطوطه
ليه يا اخواتى لما اخت جديده لكم ما تهتمو بها

على العموم مشكورات
الامل2000
الامل2000
لا ابدا نحن بالخدمة اختي وحياك الله بيننا
انا اقوللك طريقه مره سويتها طبعا عملت كله من اللون الاحمر فرشت على الطاوله مفرش احمر وبعدين حطيت كوبين عصير طبيعي من صنع يدي طبعا مو جاهز وزينت الاكواب بشرايط حمراء ونثرت على الطاولة ورد مجفف لو كان طبيعي افضل وسويت حركات على السرير وعلى باب الغرفه ووزعت شمعات بالغرفة بشكل معين سويت علبه مناديل من اللون الاحمر ياليت لوكنت مصورتها كان نزلت لك الصور وغيري بالالوان مثلا الاخضر يعني حسب الناسبه
والاشياء اللي تسوينها احفظيها وفي المرات الجايه غيري من شكلها مثلا عندي اكواب وعلبه مناديل اوريك شكلهن بالصور
على فكرة كله من بقايا القماش يعني ما يكلف عليك شي بس فكري وشغلي مخك شوي ورايحه تطلعين بحاجات احسن بكثير

ارجو ان تحوز على رضاك
توته البطوطه
توته البطوطه
حبيبتى أمل جزاك الله خيرا وبارك فيك حبيبتى

ماشاء الله افكارك روعه
المتفائله دائماَ
:heart:الله يزيدك كمان وكمان على هاالافكار وانا بعد شاطره باالافكار بس ماعرف اصورها في المنتدا