نورجين

نورجين @norgyn

عضوة جديدة

محتاجة لدعاءكم ارجوكوا ضرورى

الملتقى العام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ارجوكوا ساعدونى جزاكم الله خير

ارجوكوا احتاج فعلا لدعاءكم والله العظيم
كنت حامل فى تؤام ماشاء الله
كنت حامل وفى الشهر الرابع كنت احلم بقطط ورأيت امرأة شكلها وحش جدا جدا تنظر لى وتضحك بمعنى انها تسخر منى او فرحانة وشمتانة فيا تقف عند رجلى وكنت اعرف انها جنية ولما صحيت من نومى اجهضت فى نفس اليوم وكنت فى الشهر الرابع من الحمل
وانا اراها الان مرة اخرى فى نومى بعد ما حصل الاجهاض وخايفة جدا جدا
ارجوكوا ادعولى ربنا يعوض عليا ويرزقنى بطفل صالح تام الخلقة
انا وبنات المسلمين اللهم امين يارب
ترجوكوا ادعولى ربنا يعوض عليا ويرزقنى بطفل ارجوكوا بجد احتاج لدعاءكم بجد

انا فعلا بابكى ليل ونهار وصدرى يضيق ولا اجد ما اشكى له
الله اعلم بحالى
يارب ارزقنى بطفل صالح تام الخلقة الله واقر عينى به واجعله سند لى وعون لى فى الدنيا
الله مالى احد سواك يارب العالمين
انت مغيثى اغثنى يالله
اغثنى يالله اغثنى يالله
ارجوكوا ساعدونى
ادعولى ربنا يعوض صبرى خير ويرزقنى بطفل اللهم عاجلا ليس اجل اللهم عاجل ليس اجل
اللهم عاجل ليس اجل
12
664

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

نورجين
نورجين
ادعولى ارجوكوا
queen 29
queen 29
الله يرزقك بالطفل الصالح المعافى وكل من ترغب
حاولي تكثري من الاستغفار والصلاة واتوقع الو تستخدمين الرقيه الشرعيه افضل والله يرفع عنك كل اذى ويرزقك
ام صلوحي وبرهومي
أسأل الله الواحد الاحد يفرج همك ويرزقك عاجلا غير اجلا بالزرية الصالحة اللي تقر عينك
وأنصحك بقراءة سورة البقرةوالاستمرار عليها ولا تتركي فرض الا لعدر شرعي وحصني نفسك بالادكار وعليك بكثرة الاستغفار
ولا يضيق صدرك يالغاليه لو اراد الله لكي الحمل والاطفال سوف يرزقك بهم لو اجتمعت الدنيا علي غير دلك
أناااواختي
أناااواختي
أسأل الله الواحد الاحد يفرج همك ويرزقك عاجلا غير اجلا بالزرية الصالحة اللي تقر عينك وأنصحك بقراءة سورة البقرةوالاستمرار عليها ولا تتركي فرض الا لعدر شرعي وحصني نفسك بالادكار وعليك بكثرة الاستغفار ولا يضيق صدرك يالغاليه لو اراد الله لكي الحمل والاطفال سوف يرزقك بهم لو اجتمعت الدنيا علي غير دلك
أسأل الله الواحد الاحد يفرج همك ويرزقك عاجلا غير اجلا بالزرية الصالحة اللي تقر عينك وأنصحك بقراءة...
أدمنت حبه..}
أدمنت حبه..}
الله يرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير آجل

وتشوفيهم يكبروا قدام عيونك