مين شاطرة وبتفهم فى السجاد!!!!!!

التنظيف والتنظيم

السلام عليكم جميعا......
انا اشتريت سجاده والله غاليه ومن النوع الخفيف يعنى ممكن تقسميها على اربعه انا قلت اجيبها علشان تكون سهله فى الغسيل وما تتعبنى انا بحب اعمل كل حاجه بنفسى مش بحب حد يعملى حاجه المهم عجبتنى علشان الميزه دى فيها بعد ما اشتريتها كل يوم الاقى وبر عليها كتييييير جدا يعنى لازم كل يوم تتكنس بالمكنسه الكهرباء هيه بتطلع وبر كتييير قوى بصراحه زهقت منها ومش عارفه اعمل ايه فيها مين تفيدنى وتقولى اعمل ايه.:44:
7
6K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

شمس يافا
شمس يافا
نفسي اساعدك بس للاسف ماعندي اي فكرة انا في السابق اشتريت موكيت ونفس الشي يطلع وبر لكن من كثر الاستعمال والتكنيس بطل يطلع وبر والحين صار زين يعني اصبري وياليت ياخواتي الي تعرف شي تخبرنا الله يجزي الجميع الخير:26: :26:
الرقيقة
الرقيقة
عيوني..انفضيها بقوه كل فترة ثم
امسحيها بمنشفه رطبه فيها شوية كمفورت.. تحياتي
ام عمورى الامور
مشكورين يا اخوانى ان شاء الله بعمل بنصايحكم وكمان الا زهقنى منها انى عندى ابنى لسه صغير وكل ما اشوفه الاقى وبر على وجهه كتييير لدرجه انه جاله حساسيه فى صدره انا صراحه شكيت فيها وقلت اصبر عليها واكنسها كل شويه والحمد لله ربنا شفاه وبعدين قلت اسأل اخواتى فى المنتدى يمكن يدلونى .
جهـيـنــة
جهـيـنــة
شوفي اختي كثير من السجاد والموكيت يعمل ها الشيء بس بعد فترة تنتهي المشكلة انا صراحة عانيت كثير بسبب الموكيت بس الان خلاص ما في وبر ولا شيء
اهم شيء الان حاولي ما يجلس عليها اطفالك الصغارعشان ما تضرهم يعني افرشيها بمجلس واكنسيها كل يوم والله يعينك .
ام عمورى الامور
مشكورين يا اخوانى على نصائحكم......