ronii
ronii
don
ازي حضرتك؟
سؤال :سمعه ان مني عامر عملت جبنه للسحور بس مش شفتها الحلقه دي..تعرفي اي حاجه علي الموضوع ده؟؟؟؟
و ادعيلي بسوي الفرخه :):)
ronii
ronii
hello يا بناااااااااااااات
don عملت الفرخه"ساديا"..سلقتها علشان عملت مقلوبه النهارده ..الشوربه كانت بيضاااااااااااااااااااااااااااااااا و الفراخ طعمها تحفه..المقلوبه كانت عايزاااااااااكي :)
انا قولت اقولك
اه و عملت كنافه بالموز و معاها شويه مكسرات بسيطه بس لسه مش اكلتها..حبقي اقول لك الاخبار ;)
don
don
ronii ronii :
don ازي حضرتك؟ سؤال :سمعه ان مني عامر عملت جبنه للسحور بس مش شفتها الحلقه دي..تعرفي اي حاجه علي الموضوع ده؟؟؟؟ و ادعيلي بسوي الفرخه :):)
don ازي حضرتك؟ سؤال :سمعه ان مني عامر عملت جبنه للسحور بس مش شفتها الحلقه دي..تعرفي اي حاجه علي...
ازيك يارونى الجميلة :) اولا بالنسبة للجبنة ايوة ياحبيبتى مظبوط هى عملت جبنة سريعه للسحور وانا كتبتهالكم فى الملف العادى يارونى اللى بنكتب فية كل يوم حتلاقيها الصفحة الاخيرة او اللى قبل الاخيرة

وثانيا نودى كويسة الحمد لله

ثالثا والله الله ينور عليكى انك قلتيللى على الفراخ وكويس انها طلعت حلوة خلاص حشترى منها يارونى وتسلم ايديكى وبالف هنا وشفا
MISS_CHEF
MISS_CHEF
اختفت انفلونزا الطيور من مصر

يعني اشتري طيور

والا اخاف على نفسي
don
don
don don :
ازيك يارونى الجميلة :) اولا بالنسبة للجبنة ايوة ياحبيبتى مظبوط هى عملت جبنة سريعه للسحور وانا كتبتهالكم فى الملف العادى يارونى اللى بنكتب فية كل يوم حتلاقيها الصفحة الاخيرة او اللى قبل الاخيرة وثانيا نودى كويسة الحمد لله ثالثا والله الله ينور عليكى انك قلتيللى على الفراخ وكويس انها طلعت حلوة خلاص حشترى منها يارونى وتسلم ايديكى وبالف هنا وشفا
ازيك يارونى الجميلة :) اولا بالنسبة للجبنة ايوة ياحبيبتى مظبوط هى عملت جبنة سريعه للسحور وانا...
MISS_CHEF لأ متخافيش خلاص سمى وكولى خليها على الله انا عن نفسى انفلونزا مش انفلونزا حشتريها :30: