ياسمين المصريه 17
السلام عليكم انا اسكندرينه ولكن لااعرف شى عن منتجات اصاله وبالنسبه للمعرض الى فى الشاطبى وخصوصا الزيوت مش اصليه ومخلطه والى بيصنوعها ليسوا محل ثقه
واى خدمه من الاسكندريه انا حاضرة
اوزوريس
اوزوريس
اوزوريس حبيبتى لا انا من اسكندريه بس انا دلوقتى فى الامارات لانى مش عايشه فبلدى بس رحت المعرض فى الصيف والسلام وصل ياروح قلبى وانا فعلا اشتريت وربنا يسهل واشوف نتيجه ياسكر انت شكرا على مرورك العسل ياعسل
اوزوريس حبيبتى لا انا من اسكندريه بس انا دلوقتى فى الامارات لانى مش عايشه فبلدى بس رحت المعرض فى...
يا محاسن الصدف

انا كمان من الاسكندرية وعايشة بالامارات بسانا ابو ظبي

تعالي اتفضلي على التجمع السكندري دة هيعجبك قوي

بس وانت داخلة خشي برجليك اليمين:42:

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=693910
ام شوشوو
ام شوشوو
السلام عليكم
عاملين ايه؟؟؟
انا بدور على حنه اصاله بس مش لقياها...وعلى فكرة انا كمان مصريه عايشه في الشارقه:)
ام اسراء2000
ام اسراء2000
السلام عليكم عاملين ايه؟؟؟ انا بدور على حنه اصاله بس مش لقياها...وعلى فكرة انا كمان مصريه عايشه في الشارقه:)
السلام عليكم عاملين ايه؟؟؟ انا بدور على حنه اصاله بس مش لقياها...وعلى فكرة انا كمان مصريه...
:26: اهلن اختى:26:
اي حنا تعطيك لون غير الاحمر والاسود يبقى فيها صبغة واكسجين على طول
كلبيزو
كلبيزو
هلاااااااااااا مع أني مش مصريه بس لفت انتباهي اسم الاسكندريه فحبيت أسلم على أهل الاسكندريه لاني زرتها الصيف الماضي
هلاااااااااااا مع أني مش مصريه بس لفت انتباهي اسم الاسكندريه فحبيت أسلم على أهل الاسكندريه لاني...
ام ثوبان حبيبتى نورتى ياروحى الموضوع ياسلام دةاحنا لينا الشرف بسلامك يقمر واسكندريه كلها بتسلم عليكى وبتقولك ياريت تنوريها كل سنه :)