رامز وبنات قطر

المنزل والديكور

صباح الخير على احلي بنات قطر ( وبنات المسلمين اجمعين طبعا )
كنت عايزة اسالكوا يابنات قطر على منتجات رامز للكريمات والشامبوهات والحاجات دي , دي اصلية ولا نص نص ....:22:
6
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

هناء سعيد محمد
معقولة يابنات انا بس اللي بحب اروح رامز في قطر :)
طيب رامز في اي بلد تانية يابنات بتشتروا منه منتجات الشعر والبشرة ولا لأ يارب يخليكوا ردوا عليه انتوا عارفين موسم اجازات وهدايا وشرا:7_18_2:
ROKAH
ROKAH
عندنا محل رامز بالشارقة

محل كان مرخص كل شيء الان ار غالي و ما في شيء حلو كالاول يمكن اكون غلطانة باسم المحل لكن لا اشتري منه حاجات النظافة يمكن مش اصلية اسماء غريبة و الله اعلم

تشوف ماركات غريبة الاسم
سوني
سوني
واحنا عندنا رامز في مسقط والله ما اشتري منه غير اكسسوارات البيت فقط

اما الكريمات اعتقد انها مقلدة ما اامن بصراحة
هناء سعيد محمد
ROKAH ROKAH :
عندنا محل رامز بالشارقة محل كان مرخص كل شيء الان ار غالي و ما في شيء حلو كالاول يمكن اكون غلطانة باسم المحل لكن لا اشتري منه حاجات النظافة يمكن مش اصلية اسماء غريبة و الله اعلم تشوف ماركات غريبة الاسم
عندنا محل رامز بالشارقة محل كان مرخص كل شيء الان ار غالي و ما في شيء حلو كالاول يمكن اكون...
اخيرا حد عبرني
يارب يخليكي هو فعلا كل حاجة فيه رخيصة وانا ساعات بلاقي في حاجات كتيرة حلوة بس خايفة اغامر في الكريمات للبشرة والشعر علشان كدة بسأل البنات اصحاب الخبرة بس الظاهر طلعوا زي معندهمش خبرة معلش .... ميرسي على اهتمامك:26:
بسمه16
بسمه16
انا من قطر بس ماعندي فكره بصرااااااحه...
بس دام السالفه فيها بشره وشعر تحمللللللللللللللي لا تغامرين وتندمين... خلج عالمنتجات اللي تثقين فيها احسن... تحياتي