muslima4ever

muslima4ever @muslima4ever

عضوة جديدة

موضوع خطيرررر لكل من تعانى من تساقط أو شعر خفيف أو حتى صلع لكن نبغى واحدة جريئة تتصل

سوق عالم حواء التجاري

اخواتى قرأت فى أكثر من موقع عن علاج جديد للشعر اسمه عقار الإشمانول و هو مكون من أعشاب طبيعية 100% ولا يحتوي على أي مركب كيميائي وليس له أي آثار جانبية وهذا العلاج متوفر فقط في عيادات الدكتور (مخترع الدواء) وهو الدكتور : محمد الأمين سنهوري, سوداني الجنسية وحاصل على دكتوراه في الكيمياء العضوية ومتخصص في العلاجات الجلدية و الشعر وان هناك العديد من الشركات التى تسابقت للحصول على الحق فى بيع العقار وفى النهاية أخذت المنافسة شركة سويسريه حقوق بيع وترويج الدواء. بس المشكلة , تسويق الدواء عن طريق الشركة يحتاج وقت طويل. وطبعا احنا مستعجلين وما قرأته انه يمكن الاتصال بعيادات الدكتور في الأماكن التالية:
السودان ( الخرطوم ) ----- فندق المريديان , هاتف 002491177597
سويسرا ( جنيف ) ------ فندق Movenpick icc ولم يذكر رقم الهاتف
وان سعره فى الخرطوم أرخص بكثير
وهناك العديد ممن مدح هذا العلاج وانه حقق نتائج على نحو 98% ممن استخدموه ,
انا كان نفسى أتصل وأسأل بس مشكلتى انى باتحرج جداااااا اتكلم واسأل عن أى شىء يدوب اتصالاتى باللى اعرفهم وبس :( :( :angry: :angry: فهل ممكن واحدة محتاجة هذا العلاج تتصل تسأل عنه وعن كيفية شراؤه فى الدول العربية -أنا من مصر-وكم سعره فتستفيد وتفيدنا ويجزاها الله كل الخير؟؟؟؟؟؟؟؟؟
24
15K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

Cute_JuMaNa
Cute_JuMaNa
ياريت تفيدوناااااااااا
وهج الدلوووعة
ياريت تفيدوووووووونا أخواتي وأنا بعد سبحان الله يمكن يكون العلاج والحل لمشاكلنا
muslima4ever
muslima4ever
انا استغرب ان يتم نقل الموضوع الى منتدى العروض التجارية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا لست صاحبة العقار ولا ابيعه ولا اعمله دعاية انا قرات عن شىء حبيت افيد به الاخوات واستفيد فى نفس الوقت

عموما اخواتى اللى قرأته ان النتائج تظهر بعد 3 اشهر

ولازلنا فى الانتظار ؟
ياريت لو فى واحدة من السودان فى المنتدى تأتى لنا بالخبر اليقين
flame4me
flame4me
السلام عليكم حبيبتى الغالية...
انا من السودان و فعلا حبيبتى هنا فى مصنع اسمه مصنع السنهورى و اعتقد و الله اعلم ان صاحب المصتع هو هذا الدكتور.
المصنع مختص بالمنتجات الطبيعية للعناية بالشعروايقاف التساقط و انا باستخدم منتج من هذا المصنع اسمه هير كنترول والمنتج مصرح من وزارة الصحة فى سويسرا و السودان و انا استخدمه من سنة تقريبا و فعلا تساقط الشعر اختفى بس مش عارفة لو السبب المنتج ده او شى تانى لانى مداومة على الخلطات الطبيعية ايضا.
على العموم ان شاء الله يوم السبت باتصل على المصنع(حظك حلو لقيت الرقم مكتوب فى علبة الهير كنترول)و بسأللك لو المصنع تابع للدكتور محمد الامين او لا و كمان بكره ان شاء الله امر على الصيدليات اللى هنا و اسأللهم بس لو ممكن اختى اعرف من وين سمعتى عن الدكتور ده؟و اسم العقار باالانجليزى.
flame4me
flame4me
:27: حبيبتى اتصلت و اتكلمت مع الدكتور شخصيا (دكتور محمد الامين السنهورى).
هم عندهم الاشمانول بس الاشمانول مش للشعر ابدا...الاشمانول بيستخدم لعلاج الفطريات و تقرحات مرضى السكر(حمانا الله و اياكم و شفى مرضى المسلمين).
المنتجات اللى عنده للشعر 2...الهيركنترول و هو يستخدم لايقاف التساقط و اطالة الشعر و منتج اسمه زيت البابايا ايضا من منتجات الشعر.
على العموم انا ان شاء الله اروح يوم السبت علشان اشوف زيت البابايا احتمال يكون كويس:icon28: مادام وزارة الصحة السويسرية وافقت عليه.اذا عندك اى استفسار تانى انا بالخدمة حبيبتى,,,:26: