حبوب بريمولوت ن لتنظيم الدورة الله يخليكم دخلو

تأخر الحمل

السلام عليكم
كيف طريقة هذي الحبوب على شان انظم الدورة
وهل هي صحيح تنظم الدورة وقولولي هي تسبب لوعة
9
74K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

اشواااقنا
اشواااقنا
لا بالعكس --انا استخدمتهن لاني ماتنزل عندي الدوره--ونزلت بعد ماخلصن الحبوب --وانا ما سببن لي اي شي
الله يعينك-
golden eye
golden eye
لا ما تنظم الدورة ، اذا الدورة ما تنزل تأخذيها عشان تنزل لك دورة اصطناعية و اذا عندك نزيف تأخذيه عشان توقف لك النزيف ،، بس لو حابة تأخذي لتنظيم الدورة عندك الحبوب الشريطة اللي فيها لونين احمر و ابيض ، بس ناسية اسمه ، قولي للصيدلي ابغى حبوب تنظيم الدورة الابيض و الاحمر راح يعرفه على طول ،،
افراح الورود
افراح الورود
لا ما تنظم الدورة ، اذا الدورة ما تنزل تأخذيها عشان تنزل لك دورة اصطناعية و اذا عندك نزيف تأخذيه عشان توقف لك النزيف ،، بس لو حابة تأخذي لتنظيم الدورة عندك الحبوب الشريطة اللي فيها لونين احمر و ابيض ، بس ناسية اسمه ، قولي للصيدلي ابغى حبوب تنظيم الدورة الابيض و الاحمر راح يعرفه على طول ،،
لا ما تنظم الدورة ، اذا الدورة ما تنزل تأخذيها عشان تنزل لك دورة اصطناعية و اذا عندك نزيف تأخذيه...
طيب كيف طريقتها
حبيبه 2010
حبيبه 2010
حبيبتى نصيحه ابتعدى عن بريمولت لانى اخدته لرفع الدوره فى العمره ومن بعدها الدوره اتلخبطت عندى بقت بتقعد بالشهرين على ماتيجى ودخلت فى موال لتنظيمها ثانيا متخديش حاجه منك لنفسك حبوب تنظيم الدوره هى عباره عن هرمونات لو اخدتيها لوحدك ممكن تلخبط هرموناتك اكتر كمان انا لما رحت للدكتوره عشان تضبطها بعد اللخبطه دى قالتلى مقدرش اضبطها الا بعد تحاليل كامله للهرمونات عشان اعرف سبب اللخبطه لكن غلط اديلك علاج كده عميانى ده اللى قالته بالحرف الواحد فانتى نصيحه روحى للدكتوره واعملى التحاليل لمعرفه سبب لخبطتها عشان متدخليش فى دوامات تانى انتى فى غنى عنها الدوا اللى الاخت تقصده هو بروجيلتون بتخديه من خامس يوم الدوره وتبداى بالاقراص البيضاء وبعدين البنيه ولما تخلص 21حبه توقفى 3ايام وبتيجى الدوره وهو فعال لتنظيم الدوره انا كنت باخده قبل كده بس بكررها تانى روحى لدكتوره الاول واعملى تحاليل الهرمونات
بسمةخجل
بسمةخجل
ماتنظم ابد