معلمة كيوت
معلمة كيوت
وانت راضيه عن نفسك؟!
حتي لو جاء موضوع الزواج بسرعة وانت مو متهيأه العشرة تخليك تحبينه وتتقبلينه او علي الاقل تتعودين علي وجوده وتفقدينه اذا غاب .. اغلب البنات زواجهم تقليدي مافيه وقت للمعرفة وللمحبه
حببي نفسك فيه شاركيه تفاصيلك قوليله كلام حب ورومانسية هذا من حقه هذا زوجك لاتفرطين فيه وهو شاريك لو مو حاس إنك مقصرة ماقالك بنفسه انك مو رومانسية ومو مهتمه وتري الرجال اذا ابدي ملاحظة او علق علي موضوع فإن هذا الموضوع بباله ومضايقه .. شويه شويه بتتعودين علي هذا الكلام وبيصير طبيعي تقولينه بدون كلافه ونوعي في حياتك واطلعي من جدران عزلتك.اكيد مايجي الموضوع في يوم وليلة لازم بالتدريج 
نصيحتي لك زوجك شاريك لاتبيعينه والا بيجي يوم يبحث عن من يعوضه الحب والاهتمام.
أنا ندمانه
أنا ندمانه
منجد ماحد مرتاح انا مشكلتي العكس انا ماخذه من بره العيله وشخصيته عقلاني جدا لابعد حد وانا عاطفيه جدا فاغلب وقتنا مشاكل ع نفس الشي انه هو لايدق ولا يسال بس اتوقع شخصيتك زي شخصيه زوجي في البوصله حقت ناعمه الهاشمي شمالي شرقي وانا جنوبيه عشان كذا الفرق هذا اللي بينا ..
اقري كثير عن شخصيته وحاولي صدق تسويله الي يبغى دامه يحبك ومافي اي عييب ماشاء الله ورومنسي والله لو جربتي تعيشي مع واحد يدون مشاعر او احاسيس كان تحسي الفرق تراكي في نعمه واحمدي ربك عليها ..
حـتـوتـه
حـتـوتـه
ياحبيبتي هذاك قلتيها الانفصال صعب زوجك رومانسي لازم تشبعيه من الناحيه هاذي ولابيدوره عند غير ك لاتقولي مااقدر حاولي بنفسك اذا جلستي لحالك رددي لك كلمتين حلوات مثل ياحبيبي وياقلبي ردديها واذا جاء حاولي تقوليها ومو شرط تكون طالعه من قلبك مثلللي عليه ومع الوقت بتزيدي شوي شوي واذا قالك مثلا انا احبك قولي وانا اكثر واذا مدحك قولي تسلم الله يخليك لي وكذا يعني بالبدايه بيكون صعب لانه مو من قلبك لكن لازم نطقك عسل عنده ولا بيدري انك ماتحبيه نصيحه تمسكي بزوجك دامه حبيب وكريم لاتطيحين بواحد اقشر
مهاجرة مصرية
مهاجرة مصرية
هو بعد فترة حيمل من الاتصالات والرومانسية لانة مفيش مبادلة من جانبك انا كنت مثل زوجك مع زوجى بعد كام سنة مليت
مفيش مبادلة من ناحيتة بالرغم من اننا نحب بعض ومازلت بموت فى التراب اللى بيمشى علية وهو كمان لكن انا رومانسية وهو لا وعلى فكرة حتندمى ندم كبير وتتمنى يرجع مثل اول لكن بعد فوات الاوان الواحد مش بيحس بالنعمة الا لما تزول منة

انتى متهيألك انك مش بتحبية العشرة بتولد الحب اقعدى اسبوع عند اهلك واقفلى تليفونك حتلاقى نفسك انتى اللى بتتصلى علشان تعرفى اخبارة انتى فى نعمة يااختى حافظى عليها وربنا يديمها نعمة ويحفظها من الزوال ويهديك على زوجك وينور بصيرتك
محبة مكة11
محبة مكة11
استغفري كثير
فبالاستغفار ترين الفرج