امنيتى طفل
امنيتى طفل
ربنا يرزقنا عاجل غير اجل احكي لنا اية المشكلة وكم سنة متزوجة
ربنا يرزقنا عاجل غير اجل احكي لنا اية المشكلة وكم سنة متزوجة
ربنا يخليكى يا اختى انا بقالى 6 سنوات متزوجة ومحصلش حمل خالص وكنت مترددة انى اعمل طفل الانابيب مع العلم انى وزوجى مفيش اى حاجة تعقنا بس اخر دكتور نصحنا بطفل الانابيب
امنيتى طفل
امنيتى طفل
اخيتي لماذا لم تعمليها في مصر هناك اطباء ممتازين وخاصة الاسكندرية انا عرف دكتور وصلت نسبة النجاح عنده في الحقن المجهري خمسة وثمانون لاتنسي ان لدكتور يد في نجاح العملية بعد قدرة الله يارب تنجحي وتحمل
اخيتي لماذا لم تعمليها في مصر هناك اطباء ممتازين وخاصة الاسكندرية انا عرف دكتور وصلت نسبة النجاح...
ازيك يا اختى
معملتهاش فى مصر لانى كنت خايفة ومترددة جدا واما جيت هنا لقيت ان الموضوع ان فى ناس كتير بتعملة بكل بساطة وشكرولى فى الدكتور محمد خالد
ياعيني على الشرقية
ازيك يا اختى معملتهاش فى مصر لانى كنت خايفة ومترددة جدا واما جيت هنا لقيت ان الموضوع ان فى ناس كتير بتعملة بكل بساطة وشكرولى فى الدكتور محمد خالد
ازيك يا اختى معملتهاش فى مصر لانى كنت خايفة ومترددة جدا واما جيت هنا لقيت ان الموضوع ان فى ناس...
الله يرزقك حبيبتي خلاص اذا بداتي معاه كملي الرزق من الله مو من الدكتور

لكن انا عن تجربة اقولها بالفم المليان دكتور فاااااااااااااااااااااشل واخلاقه استغفر الله اللهم اني صائم

حسبي الله عليه بغيت اروح فيها وهو ولاكاني انسانة الله لايسامحة لا دنيا ولا اخرة

والدليل على فشلة ان عيادتة فاضية من سمعته السيئة

الله يوفقك ويرزقك
امنيتى طفل
امنيتى طفل
اختى عاشقة الحياة
انا روحت للدكتور محمد خالد برغم من ان بحثت عنه على المواقع وفى ناس قالوا كويس وفى ناس قالوا لا زى اى دكتور تانى يعنى سواء نجح او فشل فعمرى ما هجيب اللوم على طبيب ابدا لان ربنا سبحانة وتعالى محدد معاد لكل واحدة فينا وبيرزقها فيه والدكتور دا مجرد سبب اما بقى انا الحقيقة ملقتش حد شكر فى طريقة تعاملة خالص بس انا برضوا فى الحقيقة مشفتش منه انا وزوجى اى تعامل وحش يعنى بتصل فيه فى اى وقت يرد عادى جدا ويفدنا هو قليل الكلام وبيتكلم فى اللى يفيد عمليتك مش اكتر ودى معلوماتى وربنا يكرمنى ويكرمك ويكرم كل اللى عاوز يارب ويرزقنا الذرية الصالحة باذن الله ومتنسونيش بالدعاء الله يخليكم

اختى يا عينى على الشرقية
كتر خيرك على المعلومة دى وربنا يجزيكى كل خير بس كنت عاوزة اعرف ازاى تعامل معاكى كدا ولية بصراحة عندى فضول
وفى نفس الوقت انا خايفة جدا بصراحة من فشلها ودا انا توكلت على **** ومن توكل على الله افلح امره
وكمان خايفة انى مقدرش اعملها تانى لان يدوب التكاليف هتاخد كل اللى معانا
ادعيلى يا ختى الله يكرمك يارب يرزق كل من طلب منه الرزق
Danayh
Danayh
والله ماعندي علم ان شاء الله البنات يفيدونك
الله يرزقك ويرزقني ويرزق كل محرومه الذريه الصالحه