**شذا الورود**
**شذا الورود**
جزاك الله خير وأنا ابغى الرقم ياليت ترسلي لي..
فديتك انا
فديتك انا
يابنات في حد جرب؟؟
الهدى والنور
الهدى والنور
بنت البنات
انا كتبت كل ده على العام كذا مرة وهكتبه تانى
وليس لها اى اضرار
تفاصيل موعدى شيكى الخاص
فديتك انا ايوه انتى لم تقراى هذه التجربة
QUOTE=funny girl]لما وجدتكم تسالون يا بنات قلت لابد ان اقول الحقيقة
انا عندى كلمة حبيت اشكر الهدى و النور على تعاملها الراقى والمجهود الذى بذلته حتى استلم الاغراض باسرع وقت فعلا انسانة امينة و مهذبة
انا شريت الاعشاب الهندية ما شاء الله حلوة شعرى كان مجعد و هلكه السشوار بعد ما استخدمتها صار ناعم يهبل وفيه لمعه حلوه و ما صدقت ان شعرى صار متل الاسيويات والهنديات ناعم و ارتحت من السشوارانا مومصدقة
و صديقتى استخدمتها و حصلت نفس النتيجة الحلوة راح اشترى منها ان شاء الله لكل قريباتى
شكرا الهدى و النور
و شريت منها خلطة التسمين من شهر و بدات تبان النتيجة زدت 6 كيلو حتى الان وكمان كريمات من حراز راح اكتب عنهم جزاها الله كل خير
و انا ادعو البنات اللى جربوا يكتبوا تجربتهم
الهدى والنور
الهدى والنور
اعشاب فرد الشعر
طريقة الاستعمال
توضع على الشعر بعد فرده بالمكواه او السيشوار (مهم جدا فرد الشعر لان الاعشاب بتثبيت الشعر على هذه الحالة فيصير ناعما و مفرود ) و توضع على الشعر وهو مفرود لمدة 24 ساعة فقط بعد ذلك تفرك من على الشعر و يتم غسيل الشعر جيدا بالماء و الشامبو و يتم استخدام حمام زيت زيتون للشعر يوميا لمدة 3 ايام بعد استخدام الاعشاب
العبوه للشعر اللى لحد الكتف 110 درهم بالشحن 150 درهم
لو شعرك طويل العلبة 130 درهم بالشحن 180 درهم
السعر يشمل الشحن حددى الكمية المطلوبة
التوصيل لباب بيتك بالبريد السريع الدولى
بيظل شعرك مفرود لمدة عام

و هاكتب لكم طريقة الاستعمال بالتفصيل كما هى مدونة بالنشرة اللى مع الاعشاب
الهدى والنور
الهدى والنور
البنات اللى سالونى لما تطلع الجذور اعمل ايه لن تلاحظى الفرق بين الشعر و بين الجذور الا بعد مرور حوالى 6 شهور على ما تطلع الجذور شوية وفى هذه الحالة تضعى الاعشاب على الجذور فقط
طبعا اللى تشترى كمية اكبر بيقل سعر الشحن يعنى مثلا لو اشتريتى 4 علبة كبيرة بيكون سعر الشحن للاربع حبات 90 درهم فقط وهذا بيوفر كتير
*********** بشرى ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارة ****************

بشرى لذوات الشعر الشايب الاعشاب بتغير لون الشيب الى الاسود او البنى الغامق يعنى تفردى شعرك و كمان تستغنى عن الصبغة اللى تعدم الشعر