seham.megahed
seham.megahed
seham.megahed
seham.megahed
seham.megahed
seham.megahed
يووووووووووووووه إيش هذا .. من جد موديلات حلوة جدا .. بصراحة التنانير أعجبتني كثير كثير .. كلهم حلوين الله يعطيك العافية .. شوفي يا قمر لو كنت تنقلين من موقع ثاني بس عطينا روابط الورش ولو كنت تشرحينها من نفسك أشرحيها بالكلام بدون صور ما عدا الصعب جدا حتى نفهمه أكثر .. الله ييسر أمرك بالدنيا والآخرة ..
يووووووووووووووه إيش هذا .. من جد موديلات حلوة جدا .. بصراحة التنانير أعجبتني كثير كثير .....
مشتاقه الجنان ياقمر تسلمى ياجميله كلك ذوق ياقمر ربنا يباركلك يارب

بصى ياجميله المنتدى والحمد لله طبعا انا مش زعلانه لكن الاعضاء القدامه فى المنتدى يعرفوا ان اتحذف معظم مواضيعى فى المنتدى بعد التعديل بسبب الروابط لانى ماكنت انزل الا روابط وكمان اتحذف لجبل صبر ولبنوته خطوره ولكل الى بينزل روابط فى المنتدى

واتمنعت من وضعها الا بعد ان تعدى على الاداره وتوافق عليها

صحيح ان الموضوع الان حاسه انه مختلف شويه من اخوات بتنزل روابط وماتحذف وهى هى الى كنت منزلاها للاسف

لكن ربنا يباركلهم يارب انا مش زعلانه انا بس حبيت اشرحلك وجه النظر فى الروابط

ثانيا ان شاء الله لما اكمل حتلاقى الموضوع سهل جدا جدا

الشغل كله بوحده واحده تقريبا وخطوط مع تشكلهم بصور مختله والورشه شارحه بالعرض الممل لكل خطوه ان شاء الله

وان شاء الله حد من الفنانات الجمال يتبنى ورشه من البلوزه ويعملها

وعلى فكره كانت الراجيه قبل كده منزلا شرح للتوب الى من غير ظهر بنفس الغرزه لكن الصور اكيد اتمسحت احاول ادور عليها ممكن يكون فيها شرح بالكلام واضح او اى حد من الاخوات عنده الموضوع ينزله ان شاء الله

وطبعا فى حاله ماان لقيت تشجيع وردود جميله زيك ياقمر او ساعتها ابعتهالك كلها على الخاص ياجميله
seham.megahed
seham.megahed
واشوف ردودكم الجميله واكمل غدا ان شاء الله
كويتيه^فراوله
لاااااااااااااااااااااااااا
ما اقدر
انحولت من الصور كل وحده احلى من الثانيه
انا بروح انام وماراح ادخل الموضوع الا وانا باديه شغلي علشان ما ابدل رايي كل شوي

الا ماقلتيلي انتي اي وحده بتسوين؟؟؟