الوعد الحق1
الوعد الحق1
واااااااااااااااايد حلوة لكن بغيت استفسر عن شيء طريقه العمل من اللولو والسيم او لا ؟؟؟؟؟؟؟؟ والف الف شكر على هذي الافكاااااار الاكثر من روعه
واااااااااااااااايد حلوة لكن بغيت استفسر عن شيء طريقه العمل من اللولو والسيم او لا...
ماشاء الله يافايزه تجنن
ورغم صغرها لكن هتحتاج شغل بتركيز
الله يخليك لنا يامشرفتنا الغاليه
:26:
drfaiza
drfaiza
ماشاء الله يادكتورة فايزة انت رائعة ومتجددة وكل ما تأتي به رائع وجديد تسلمي وجزاك الله خير الدنيا وحسن ثواب الاخرة
ماشاء الله يادكتورة فايزة انت رائعة ومتجددة وكل ما تأتي به رائع وجديد تسلمي وجزاك الله خير...
أشكرك مرارا وتكرارا علي كلماتك الرقيقة
drfaiza
drfaiza
وووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووو. ما اروعها . انت لي قمت بانجازها .تبارك الرحمن :) :26:
وووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووو. ما اروعها . انت لي...
انت الأروع يا عائشة ....دايما تجامليني
أنا نقلتها فقط ....لم أجرب تنفيذها
وانت شطوووووووورة ما شاء الله ممكن تعمليها
drfaiza
drfaiza
ايه ده خبطتين فى راس توجع كتب ورد من الخرز وكمان شنطه من اللولى وحشتنى حاجاتك الحلوه تسلم ايدك يا جميل
ايه ده خبطتين فى راس توجع كتب ورد من الخرز وكمان شنطه من اللولى وحشتنى حاجاتك الحلوه تسلم ايدك...
سلامة رااااسك
انت اللي جميلة علشان كدة بتشوفي كل شئ جميل
وأعمالك أحلي وأروع
drfaiza
drfaiza
واااااااااااااااايد حلوة لكن بغيت استفسر عن شيء طريقه العمل من اللولو والسيم او لا ؟؟؟؟؟؟؟؟ والف الف شكر على هذي الافكاااااار الاكثر من روعه
واااااااااااااااايد حلوة لكن بغيت استفسر عن شيء طريقه العمل من اللولو والسيم او لا...
شكرا علي مرورك عزيزتي
ما عرفت السيم .....