uaeyah

uaeyah @uaeyah

عضوة فعالة

بليون جنيه لأول مليون مشتركة .... ادخلو و شوفو

سوق عالم حواء التجاري

اخواتي العزيزات دون ان تدفعن فلسا واحدا
سارعوللتسجيل بالبنك الذى سيتم افتتاحه قريبا جدا باذن الله

www.bankmlm.com/uaeyah

الموضوع أن هذا البنك سيكون من أكبر البنوك للتعامل عبر الانترنت وهومستعد لدفع ما بعادل بليون جنيه كدعاية له لأول مليون مشترك فقططططططططططططط وتصوروا في الساعة الأولى اليوم الاول من الاعلان له سجل معه 10000شخص
واليكم الاتى:
لكي يتم فتح حسابكم وبه من البنك قيمة 50دولار يجب فقط أن ترشد غيرك عن ذلك البنك وبذلك تأخذ عمولة 10دولار(عمولة مباشرة) عن كل شخص تحضره بنفسك و2دولار عن أي شخص يحضره من أحضرتهم أنت(عمولة غير مباشرة)
ماممكن تتخيل عمولتك كيف بتكون

ادخل الموقع
اشترك عادي username و password بعد ما تدوس على
i understand & agree
كيف سيضافوا اليك؟؟؟
انتبه جيدا لما أقول..... أتذكر اليوزر نام بتاعك اللي سجلت بيه في الموقع هو اسم موقعك
مثلا شخص سجل باسم moonسيكون موقعه كالتالي www.bankmlm.com/moonوهذا هو الرابط اللى ستعطيه للاخرين ليسجلوا عليه تحت اسمك لتأخذ عمولتهم ...هتلاقى لما تدخل موقعك باليوزر نام والباسورد اسمك الحقيقى في أعلى يمين الصفحة اللى سجلت معاهم بيه والذي يجب ان يكون حقيقى لان ده حساب في البنك بجد وهتلاقي اسماء كل اللي سجلوا تحتك سواء مباشر أو غير مباشر
ياللا همتك معايا بأه كل ما نجمع أكتر نكسب أكتر

لاحظ مش هتاخد ال50 دولار الاولية الا لما تجيب أشخاص تحت اسمك وبعد كده تجمع عمولاتك
كيف تأخذ العمولة هما هيعملولك حساب عايز تجيبه ممكن بحوالة او شيك لكن ده لما يفتح الموقع وقريبا....انت مش هتخسر اى شئ
وأنصحك تعطى نسخة من هذه الرسالة لمن سيسجلوا تحتك ليفهموا وياتوا بالمزيد من المشاركين وعمولتك تكتر
اسبق قبل ما حد يسبقك الوقت عامل حاسم فالعرض لاول مليون مشترك فقط واتمنى الخير والرزق لي ولكم
6
375

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

أم ابرار
أم ابرار
يااختي دخلت على االرابط وموعارفه اشلون اسجل ياليت تفيدينا لانه كله

إنجليزي وتقديري لك
uaeyah
uaeyah
يااختي دخلت على االرابط وموعارفه اشلون اسجل ياليت تفيدينا لانه كله إنجليزي وتقديري لك
يااختي دخلت على االرابط وموعارفه اشلون اسجل ياليت تفيدينا لانه كله إنجليزي وتقديري لك
اختي العزيزة

اول شئ ادخلي على هذا الرابط

www.bankmlm.com/uaeyah

بعدين بتشوفين اعلى اليمين هذا الرابك

Pre-register Now

اكبسي عليه

دخلي اسمج و اسم العايلة و البريد الاليكتروني و اسم الموقع اللي تبين يكون باسمج عشان الناس لما يشتركون عن طريجج انتي تكونين مستفيدة و الرقم السري او الكلمة السرية

و بعدين اكبسي على زر

Continue
ملاك12
ملاك12
اختي عاد متاكده انه هالشي ما يظرنا او يسبب لنا مشاكل؟وانهم مثلا ماياخذون فلوس زياده او يحاولون ينصبون علينا؟
ملاك12
ملاك12
اختي نورس في السما....انا سمعت انه ربوي...سمحيلي اختي uaeyah
لكن لازم انبه البنات.....والسموحه مره ثانيه....والله يبعد عنا مال الحرام
uaeyah
uaeyah
الله يبعد الجميع عن المال الحرام و الرزق الحرام بس السالفة و ما فيها
هذه الفرصة ماراح تدفعين ولا فلس
معروف شغل الدعاية والاعلان وهذا اللي يدفعونه مثل الاعلانات يوم يدخلوا عالم الانترنت وبقوة بنكون سمعتهم سبقتهم ولو حدث ان طلبوا اى نقود أنا أقول لج
وأنا معك لا تدفعي ولا فلس
هذا البنك مثل محفظة لك على النت للشراء ماتريدينه على النت ممكن ياخذ منك عمولة نظير عمليات الشراء مثل اى شركة تحويل نقود مقابل خدمة التحويل
يشبه شغل الانترنت كارد والماستر كارد
لكن نحن اي اول مليون مشترك ما حطينا اصلا فلوس بناخذ نظير دعايتنا فقط
والله مب شايفه اي ضرر كل اللى خذوه ايميل لك واسمك ما عليك اي ضرر..... :30: