zeireda
zeireda
السلام عليكم معلش يا جماعة فيه اتأخرت عليكم

بصى يا tamatiaa أه فيه حاجات زى دى أنا جيبة واحد بس حجمة مش كبير ومسطح شوية بس كان رخيص موت بس كان sale هصورهولك وانزلك صورته

وبالنسبة ل body shop
http://www.thebodyshopinternational.com/web/tbsgl/indexTiles.jsp?tbsmain=products

دى المنتجات بتاعته ، لكن بالنسبة للانجريهات أنا لسه مش نزلتها أول ما أصورها هقولكم وانزلها ان شاء الله

بس أنا مش فاهمة ايه البراهات السورية ، البراهات فى كل حته وليه سورية تحديدا ؟؟؟bhs & Landmark عندهم براهات تحف أصلا ومش غالية أوى وفيه أماكن أقل وفيه أغلى على حسب السعر اللى انتى عاوزة بيه وعاوزة حاجة غالية ولا معقولة ولا رخيصة

moslema حاطيتلك الرابط بتاع بودى شوب

وهبة طبعا أنا رديتلك على الخاص

ومعلش سامحونى مرة تانية على التأخير

وبالنسبة يا جماعة للحاجات اللى انتم عوزينها
zeireda
zeireda
نسيت أقولكم عاى حاجة مهمة

الاسعار اللى انتم هتشوفوها على الموقع بتاع بودى شوب ارخص من الاسعار اللى موجودة عندنا

الا لو كان فيه sale الحاجات بتنزل شوية أو لو فيه offer على حاجة
tamatiaa
tamatiaa
زرئردة ربنا يخليكي بس سوري كان قصدي البراهات السواااارية ( السواريه) كنت عايزة اجيب واحد لصاحبتي لفرحها فكنت عايزة اعرف منين و بكام والماركات
zeireda
zeireda
أنا اللى آسفة

أنا اللى عامية معلش بصى أنا مش عرفى واحد سوارية ازاى وعاوزاه لونه ايه وهو فيا بيبقى مبطن اللى هو منفوخ كده وجامد وحملاته شفافة هو ده قصدك؟؟

لو ده ممكن تلاقية ب 10 دينار أو أقل ولا حاجة ولو ماركة زى chanelle اكيد أغلى ولو فيه sale بيبقى أرخص ، وكان فيه فى NEXT هلاقيه برضه بسعر كويس
و عامة هبوصلك لما انزل ان شاء الله
همي نفسي
همي نفسي
الله يوفقكم