ارجوكن ساعدونى

الاستفسارات الجماليه

السلام عليكم
انا كتيير محرجة من منظر صدري
عمرى الحين 14 وصدرى مقاسه فقط30 بينما ابنة عمى عمرها الحين15وصدرها كبييير جداً مقاسه يمكن 50انا اغار منها كثييرا
اتقدملها عريسان كتيير وانا متقدمليش اى عريس :(
ماما بتقول انتى مش هاتتجوزى بسبب صدرك الصغير ده
ارجوكن قولولى نصايح تجعله كبيير
6
477

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

arnoob
arnoob
وااه انتي صغيره مره!
لا تخافي قدامك وقت طويل حتى لسا جسمك ما نضج قاعد ينمو
تغذي كويس واشربي حلبة ( بتخلي بشرتك حلوة بعد ^_* )

شوفي هي الأثداء أساساً ربي خلقها عشان يتغذى الطفل.. لما البنت تكون عندها مشاعر أمومه وحب وحنان للأطفال يكبر صدرها

يعني فكري بالأطفال وتفرجي على صورهم واقضى وقت معاهم : )

في النهاية سوي الي تحبين ، لا تفكرين بالمستقبل واستمتعي بوقتك، ثقي بإن الله مقدر لك حاجات حلوه بتجي في وقتها
وبس
diamond99
diamond99
بعدك صغييييره مره ع الزواج =) !!
الصبابة
الصبابة
بما اني كنت متابعة للمنتدى من سن 16 سنة وبرغم اني عقلي واسلوب حياتي كانو اكبر من سني الا اني انصحك ان لا تتصفحي المنتدى....
انا عن نفسي ورغم كل الاجبيات الا انني تعقدت
عضوية جديدة694
عضوية جديدة694
arnoob arnoob :
وااه انتي صغيره مره! لا تخافي قدامك وقت طويل حتى لسا جسمك ما نضج قاعد ينمو تغذي كويس واشربي حلبة ( بتخلي بشرتك حلوة بعد ^_* ) شوفي هي الأثداء أساساً ربي خلقها عشان يتغذى الطفل.. لما البنت تكون عندها مشاعر أمومه وحب وحنان للأطفال يكبر صدرها يعني فكري بالأطفال وتفرجي على صورهم واقضى وقت معاهم : ) في النهاية سوي الي تحبين ، لا تفكرين بالمستقبل واستمتعي بوقتك، ثقي بإن الله مقدر لك حاجات حلوه بتجي في وقتها وبس
وااه انتي صغيره مره! لا تخافي قدامك وقت طويل حتى لسا جسمك ما نضج قاعد ينمو تغذي كويس واشربي...
مشكورة جداً على اجابتك بس ماما بتعقدني من كل حاجة بتقلى الناس مبيحبوكيش علشان جسمك رفيع حتى خلتنى معنديش ثقة بنفسي وماعنديش ولا صديقة
عضوية جديدة694
عضوية جديدة694
ماما بتعقدني من كل حاجة بتقلى الناس مبيحبوكيش علشان جسمك رفيع حتى خلتنى معنديش ثقة بنفسي وماعنديش ولا صديقة