*أحاسيسـ أنثى*
حبيبتي محار لؤلؤ انا بصبغ بعديه باسوع او اتنين اكون ريحته وخليته طري بالكريمات بس انا اصبغ غامق مش فاتح انا احب الاسود البني الغامق عشان احس يفتحوني ما اصبغ اصفر ولا فواتح وعادي جدا بصبغ وبيكون حلو واكرر الاتنين من فتره لفتره يعني كل 6 شور او لما يبدا يطلع شعر جديد وبيكون مكسر طبعا اقوم افرده تاني ولعلمك انا عملت كام خصله بلون اشقر عادي خد اللون بس عشان انا بصبغ اسود دايم ما طلع اصفر بلوند الي ابيه فغيرته بس الفرد ده مبياثرش اعتقد دي تجربتي
miss me_88
miss me_88
طيب ليه انا يوم فردت في سوفت اند بيوتفل تدمر شعري :( وصرت اكرره واعا ني منه
كويتية حرة
كويتية حرة
حبيباتي .. أحلى ماركة فرد شعر .. ماركة كادوس الألماني .. اقل أضرار من الشركات الأخرى .. ينعم ويلمع الشعر ويخفف من الكسرات والنفشة .. الصراحة آآآمن شئ بالسوق .. أنا أعمل به من فترة .. وله نفس نتايج الكيراتين .. بس هذا آآمن منه ..
والعمل به على الطريقة الحرارية .. يمد ويعطيك وقت أطول للفرد .. ومدته 6شهور ..
ومن نفس الماركة أخذ عناية للشعر ما بعد الفرد .. جمييييلة جدا هذه الماركة .. ولي خبرة فيها ..
موفقين ..
*أحاسيسـ أنثى*
حبيبتي miss me بالنسبه لسوفت لو تشوفي كلامي هو دا الي حصل هو شديد على الشعر ووقعلي شعري نعم فرده بس عانيت من التساقط لانه ما ينفع وشعرك تعبان بس دارك حلو وخفيف
ومشكورين يا بنات على الدعوات والردود وكل واحده عندها خبره في حاجه تحطها لنستفيد بيها
amal88
amal88
مشكوره