مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
السلام عليكم ازيييييييكم جميعا وحشتوني قوي قوي
كنت بقضي شهر العسل ورجعتلكم علشان ابدأ انفذ وأطبخ وأطلع المواهب
بجد كلكم وحشتونى
ابله دون لو سمحتى انا عايزه وصفات متنوعه للرز مع المأكولات البحريه والفراخ واللحمه ممكن ؟؟؟؟؟
don
don
don don :
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة المهم بالنسبة لتتبيلة الريش اهى نودى جزاها الله كل خير نزلتها وتبقى ممتازة ماتخافيش بس اهم حاجة برضة ماتسبيهاش اقل من ساعتين فى التتبيلة وبالنسبة للبفتيك انا بعملة يا اما فيلية بالبصل او بانية او بيكاتا او بصوص المشروم او بالصلصة البنى او بحشية لحمة مفرومة معصجة او خضار سوتية دة اللى فى دماغى حاليا لو عايزة حاجة من دول اكتبهالك وطبعا مع اختلاف التتبيلات
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة...
معلش نسيت اشكرك يا اماريج يا حبيبتى جزاكى الله كل خير
مصرية رقيقة الف الف مبروك شيكى على الخاص
هبه عبد العظيم
اه يا دون هو صح ...........طيب

تسلم ايديك يا قمر هقراه واجى اسال عشان هعمله بكره باذن الرحمن
هبه عبد العظيم
لالا وهو مالح كده ومزز تحفه
طيب يا دون كوبايه سمن سايحه ولا جامده؟؟
ويعيش طرى كده عندنا قد ايه؟؟
don
don
الاخت العزيزة انت صاحبة اكبر ماف معجنات لا اعتقد يصعب عليك مقادير البسكت الامالح اكتبيه لي رجاءا
الاخت العزيزة انت صاحبة اكبر ماف معجنات لا اعتقد يصعب عليك مقادير البسكت الامالح اكتبيه لي رجاءا
مساء الخير يا ست الكل بالنسبة للبسكوت الوحيد بتاع الشاى اللى بعمله بالنشادر بيكون حلو مش مالح و بنفس المقادير اللى انتى كتباها وحنزلك صورته حالا لكن البسكوت المالح اللى بعمله مش بحط فية نشادر