ضيم الليالي
ضيم الليالي
السلام عليكم
انا عندي طلب واتمنى تقدرين توفرينه لي لاني بصراحة مااعرف احد بيروح لمصر...
في كريم سمعت عنه يبيض السواد وينباع بمصر...اسمه(ليكوسيد) وصدقيني يااختي ماابغي اكلف عليكي بس والله محتاجته وماعندي احد يقدر يسافر..
انا بادفع التكاليف كامله..ونقدر نتفاهم على هالشغله بالخاص او بايميلي اذا حبيتي..
وربي يعطيج الصحة والعافيه.
عفية
عفية
السلام عليكم اخوتي بالله

هذي اول مره اروح مصر وابي اسئلكم عن شغلات:
1- ابي اماكن شناط الماركه قوتشي وبرادا وغيره
2- سوق سيتي ستارز متى فتح
3- وين اقدر الاقي ملابس الاطفال الكشخه مررره يعني مو حقذ بيت
4- وين الاقي ملابس العزايم زالسهرات هل عندكم بوتيكات نسائيه حتى لو مانت غاليه

لا يكون كلفت عليكم بس انتم كريمين وحنا نستاهل
بانتظاركم
tamatiaa
tamatiaa
السلام عليكم الاخت ضيم الليل شوفي انتي عايزة ايه ولو انتي من الكويت او سوريا او ليبا او الاردن ربنا يسهل والاقي حد يجيبهولك

الاخت عفية:
بصي يا ستي الماركات دي معرفش موجودة في مصر او لا بتهيألي لا

سيتي ستارز فتح امتي ( سؤال غريب موت) بس تقريبا خمس او ست أشهر تقريبا"

ملابس اطفال تلاقي هناك في سيتي ستارز حاجات حلوة قوي ان شاء اله وفيه في اسكندرية هجبلك الاسامي بالظبط حاجات بيقولوا هايييييييييييلة

ملابس السواريه بصي يا ستي في حاجات كتيير طبعا في مصممين زي هاني البحيري بيعمل حاجات واو بس غالية مووووووت يعني الفستان اقل حاجة 15 الف جنيه

لو عايزة محلات سواريه انا عن نفسي بيعجبني قوي زوق محلات ما ليدي my lady فظيع ذوقه حلو موت وفيه فرع في ميدان لبنان وواحد في سيتي ستارز وكمان محلات ندي ليذ ذ برضه في سيتي ستارز

للحاجات الأبرا ميدي اللي بعد الضهر في محل حلو قوي برضه في سيتي ستارز اشتريت منه فستان اسود جميل سان بروتيل بس مش فاكره اسمه معلش

أي حاجة تانية قولي ولا يهمك
cute rouma
cute rouma
tamatia
فينك ؟
هى ضيم الليل من الكويت على ما اعتقد و الدواء ده رخيص هنا ب 4 جنيه بس و الشحن ب 200 جنيه
لو عندك حد طالع الكويت يبقى احسن و بالمرة يجيبلنا معاه السفيداب اللى بيقولوا عليه ده
na7ola
na7ola
بارك الله فيكي يا اختي الكريمة وجعل الله رزقكي في زيادة
اذا ما اثقل عليكي بطلبي
اريد رقم محامي معروف وله باع طويل في المحاماه والقضايا الشرعية ويا حبذا لو له موقع على الانترنت او اميل لاستطيع التفاهم معه لاجل قضيتي
بارك الله فيكي
شكرا