enas79

enas79 @enas79

محررة فضية

للاستفاده 000000 تجربتي في فقدان وزني

علاج السمنة والنحافة

للاستفاده 000000 تجربتي في فقدان وزني اولا ازيكم عاملين ايه انا حابه اكتبلكم تجربتي في انزال وزني علشان الكل يستفيد ولا استفد كتير قوي منكم طبعا مش هقولكم عن قبل الولاده وهي كان وزني 93 وطولي160 طبعا :09: كتير قوي الحمد لله قمت بالسلام ونزل وزني بعد الاولاده مباشره ال 86 الباقي كتير قوي وكمان انا برضع طبيعي :eek: عملت ايه بقي اولا وقبل كل كل شي الدعا ان ربنا يقويني ويرزقني الرشاقه و ما اتبعتش رجيم معين علشان ما اتقيدش بيه اولا خففت اكلي وكله تقريبا في الفرن ولما جوع اكل تفاحه اي اكل سعراته منخفضه اعمل عصير كيوي بسكر دايت نيجي للمهم والاساسي السلطه لازم اضع علي الاقل في السلطه 10 حبات من الفجل الحمر لاني سمعت عن فوائده في انزال الوزن ولاهم من كده واعتقد ان هذا السبب في انزال وزني الليمون اه والله اقوم من النوم اغلي براد ماء واعصر عليه 4او 5 ليمونات واحطهم في ترمس علشان دايمه يبقي دافي واشرب منه علي الريق وقبل الاكل وبعد الكل وفي اي وقت احط في الكوبايه واشرب والحمد لله نزل وزني اليييييييييييييييييييييييي 70 كيلو :) في شهرين وعلي فكره اناكنت برده بشرب اعشاب وماء كتير وانا راضيه بب 65 يعني اللي فاضلي 5 كيلو ادعولي والفضل للربنا ثم هذا المنتدي :26:
27
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

عنقاء زهر الرمان24
مبرووووووووووووووووووووووووك

اختي

وان شاء الله تنقصين

الباقي
yasmin20
yasmin20
mabruk habibty bas sho hi el a3shab eli btishrabiha shokran elek
ليلة خميس
ليلة خميس
مبروك حبيبتي والله يعطيك الف عافيه وينحفك من غير شر بس ايش هي الاعشاب وكيف طريقتها وممكن اسءلك لما كنتي تشربي ليمون ما تغير موعد الدوره الشهريه ومشكووووووووووووووره يا عسل
يوم ميلاد حبي
يوم ميلاد حبي
مبروك حبيبتي
اسرار الغلا
اسرار الغلا
مبرووووووووووووووووووووووووك

اختي

وان شاء الله تنقصين

الباقي

عموما الوزن ينزل تلاقائي بعد الولادة