لحظة ميلاد
لحظة ميلاد
مشكوره حبيبتي نفس طريقتي بعمل البيتزا وفعلا راااااااائعه ... ننتظر الباقي ..
عاشقة البر
عاشقة البر
تسلم ايدينك
وحيده بين الناس
تسلم ايدينك
تسلم ايدينك
واااااااااااااااااااااااااااااااااو ماشالله عليكم ابهرتونى بتفاعلكم المبهر معايا الله يخليكم لى يا بنات منتدى حواء و احب اخص بالشكر اخت :26: (كشكوشه هانم)على تفاعلها السرييييييييييييع جدا :22:
انا نزلت الموضوع من هنا و هى ردت من هنا خخخخخخخخ:hahaha: (رفعتى معنوياتى الله يسعدك):42:
وحيده بين الناس
واااااااااااااااااااااااااااااااااو ماشالله عليكم ابهرتونى بتفاعلكم المبهر معايا الله يخليكم لى يا بنات منتدى حواء و احب اخص بالشكر اخت :26: (كشكوشه هانم)على تفاعلها السرييييييييييييع جدا :22: انا نزلت الموضوع من هنا و هى ردت من هنا خخخخخخخخ:hahaha: (رفعتى معنوياتى الله يسعدك):42:
واااااااااااااااااااااااااااااااااو ماشالله عليكم ابهرتونى بتفاعلكم المبهر معايا الله يخليكم لى...
وكمان احب اشكر كلا من

خيال الواقع :26: (الله يسلمك ياعيونى و القادم انشالله احلى )و يسلملى تواضعك يا ام الابداع.

رشفه حنين:26: ( وتسلم يدينك انتى كمان ياقلبى )جربيها مرره تحبيها كل مررررره.:22:

ام فتون_5 :26: (جربيها و انا اضمن انوا فتون راح تدمنها =====>لانى اعرف انوا الصغار يموتوا فى الجبنه الكاسات):42:

رسيل:26: (ويدينك ياقلبى)وشكرا لكى على دعمك الروووووووووعه:42:

سمسم11 :26: (وتسلم يدك انتى ياقشطه)هههههه:22:
وحيده بين الناس
وكمان احب اشكر كلا من خيال الواقع :26: (الله يسلمك ياعيونى و القادم انشالله احلى )و يسلملى تواضعك يا ام الابداع. رشفه حنين:26: ( وتسلم يدينك انتى كمان ياقلبى )جربيها مرره تحبيها كل مررررره.:22: ام فتون_5 :26: (جربيها و انا اضمن انوا فتون راح تدمنها =====>لانى اعرف انوا الصغار يموتوا فى الجبنه الكاسات):42: رسيل:26: (ويدينك ياقلبى)وشكرا لكى على دعمك الروووووووووعه:42: سمسم11 :26: (وتسلم يدك انتى ياقشطه)هههههه:22:
وكمان احب اشكر كلا من خيال الواقع :26: (الله يسلمك ياعيونى و القادم انشالله احلى )و يسلملى...
وكماااااااااااان "كانى مصختها بس ايش اسوى لازم ارد على حبايبى "

لحضه ميلاد(من جد جربتيهااااااااا ايش جربتى العجينه و اللا الخلطه)واى نوع موزاريلا تستعملي

عاشقه البر(تسلميلى ياقلبى على ها الطله الحلوه)