لؤلؤ مكنون
لؤلؤ مكنون
و دة غسول للوجه خالى من الصابون لتنظيف البشرة برقة مع المحافظة عليها من الجفاف لان الصابون قلوى و البشرة متوازنه و كثرة تنظيف الوجه بالصابون يسبب الجفاف للبشرة و الغسول دة طبيعى و يساعد على ازاله الدهون الزائدة في البشرة مناسب لجميع انواع البشرة و انا شخصيا باستعمله و ما شاء الله حلو اوى فعلا بيرطب البشرة اوى و يتركها نظيفة و تشعرى بالانتعاش و أيضا اللوشن دة مرطب قوى لنعومة البشرة الجافة و يستعمل للجسم كله لانه خفيف و لا يترك اثار دهنية و فرصة لتغذى بشرة الجسم كله به و فى عرض اشترى واحد لوشن و الهدية واحد غسول وجه هدية
و دة غسول للوجه خالى من الصابون لتنظيف البشرة برقة مع المحافظة عليها من الجفاف لان الصابون قلوى...
نبات الجنسنج نبات طبيعى معروف بتاثيرة الايجابى للشعر المجهد
ممكن تشترى من عند العطار و تبدأى في استخلاص المادة الفعاله منه و تحطيها على شعرك
بس خلى بالك تحضريها كل يوم عشان الاستعمال :16:
و تعمليها على شعرك و بعدين تغسلى شعرك كل يوم :D
و اوعى العطار يغشك و يعطيكى حاجة تانية :(
و ..... و ..... و ......

و ممكن تريحى نفسك :icon28: و تشترى طبيعي و مضمون من دكتور بيوتى في عبوة سبراى سهله جدا في استعمالها :39:
و تترك على الشعر و لا تشطف مرتين اسبوعيا
و ايه ريحته بجد حلوة اوى تخليكى تنتظرى المرة الجاى بفارغ الصبر
و ان شاء الله تنسى التساقط تماما :27:

بلسم فقط
بلسم فقط
نفسك تفتحى لون شعرك :27: و خايفة من استخدام الصبغة :D عايزة طريقة طبيعية لتفتيح لون الشعر و حتة دى كمان عند دكتور بيوتى :icon28: مجموعة الغار لتفتيح لون الشعر طبيعيا و بدون اى اثار جانبية منتجات طبيعية و آمنه بدون اى اضافات صناعية شامبو الغار لتفتيح لون الشعر تدريجيا و كمان منعم قوى للاطراف عن تجربة بلسم الغار يساعد في تفتيح لون الشعر طبيعيا و يفك التشابك في الاطراف كريم تفتيح لون الشعر يحتوى على زيوت طبيعية تفتح لون الشعر بالتدريج و يستخدم تصفيف يومى لجذور الشعر لا و مش بس تفتيح لون الشعر دة كمان ما شاء الله بيطرى الشعر و يغذية بخلاصة اعشاب الغار و العروض شامبو غار و احصلى على الثانى مجانا و اشترى 2 بلسم الغار و احصلى على كريم تفتيح لون الشعر هدية
نفسك تفتحى لون شعرك :27: و خايفة من استخدام الصبغة :D عايزة طريقة طبيعية لتفتيح لون...
السلام عليكم ورحمة الله

بنات مين جربت منتجات دكتور بيوتي وارتاحت عليها؟

انا جربت شامبو النعناع ما عجبني ابد

جربت شاور للجسم ----ما ارتحت

كريم للشعر----ما عجبني

ياريت تعلموني مين ارتاحت مع اي من هذه المنتجات

وتسلموا
لؤلؤ مكنون
لؤلؤ مكنون
و دة غسول للوجه خالى من الصابون لتنظيف البشرة برقة مع المحافظة عليها من الجفاف لان الصابون قلوى و البشرة متوازنه و كثرة تنظيف الوجه بالصابون يسبب الجفاف للبشرة و الغسول دة طبيعى و يساعد على ازاله الدهون الزائدة في البشرة مناسب لجميع انواع البشرة و انا شخصيا باستعمله و ما شاء الله حلو اوى فعلا بيرطب البشرة اوى و يتركها نظيفة و تشعرى بالانتعاش و أيضا اللوشن دة مرطب قوى لنعومة البشرة الجافة و يستعمل للجسم كله لانه خفيف و لا يترك اثار دهنية و فرصة لتغذى بشرة الجسم كله به و فى عرض اشترى واحد لوشن و الهدية واحد غسول وجه هدية
و دة غسول للوجه خالى من الصابون لتنظيف البشرة برقة مع المحافظة عليها من الجفاف لان الصابون قلوى...
سلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اختى كل عام و انتى ان شاء الله من الله اقرب و ان شاء الله السنه اللى جاية تكونى حققتى كل ما تتمنى
اختى قرات مشاركتك في موضوع المنتجات الطبيعية
و سبحان الله انا استغربت جدا
بس كنت حابة اعرف مين اللى جاب لكى هذة المنتجات
انا لا اذكر انى بعت لك اى منتجات من قبل :D :D و لا اعلم احد غيرى في المنتدى يتعامل مع هذة المنتجات
و اتوقع انك اخطأتى في المنتجات دى و انها ليست من منتجات دكتور بيوتى
ارجو الافادة و سرعة الرد عليا
فقط اريد ان اعلم من اين اشتريتى هذة المنتجات او من الاخت التى جبتها لكى
و ايضا اى نوع استعملتى و لم يعجبك :(

اعذرينى على الاطاله
و منتظراكى ان شاء الله
بلسم فقط
بلسم فقط
اهلين اختي لؤلؤ
بارك الله فيك

اختي انا في القاهرة واشتريت هذه المنتجات من عضوة تتعامل مباشرة مع الاخت الصيدلية صاحبة هذه المنتجات
بس طبعا ما في منتج في العالم كل الناس يتفقوا على جودته
انا بس حبيت اقرا اي مشاركة لبنات استخدموا هالمنتجات شخصيا
بلسم فقط
بلسم فقط
حبيبتي لولو

ان شاء الله اكتب لك اسم الشاور ماهو معي الان
بس الشامبو شامبو النعناع
والكريم بعد كريم النعناع للشعر----------ما اذكر باقي الاسم---بس ان شاء الله ادور علىالعلبة واكتبلك