تعالي 0000 أدخلي 000أحكيلنا عن شعورك يوم فرحك

الأسرة والمجتمع

ازيكم يا مدامات وانسات حواء الحلوووووات :27:
ايه رايكم كل واحده متزوجه تدخل تحكيلنا عن شعورها يوم فرحها من الصبح وعملت ايه من الصبح لحد ميعاد الفرح ؟؟؟؟ :icon28:
انا عن نفسي كنت من الصبح في الشارع مع ماما أتمم على الشاليه اللى كنت هانزل عليه بعد الفرح وروحت البيت خدت حمام:3_2_21v: واستجميت في البانيو شويه واتغديت :10_8_10:وطيرررران على الكوافير حوالي الساعه 5 المغرب:time: لأنى كنت محجبه فيدوب مكياج وطرحه بس .
وبعدين جالى زوجي العزيز( ماكنش وقتها زوجي لسه لأننا كتبنا الكتاب في الفرح ) الساعه 7 ونص رحنا الاستوديو اتصورنا وبعد كده رحنا الفرح .:3_10_6:
اما بالنسبه لشعورى يومها كنت حاسه بحاله توهااااااان فظيعه من الصبح :D وكأنى بحلم وكأن يومها كنت بحضر نفسي لفرح صحبتى أو أختى مش انا من كتر مأنا كنت تايهه ومخضوضه من الزواج:29: بس الحمد لله عدى على خير وكان اجمل يوم في حياتى وعقبال كل بنوتات المنتدى :icon28:
وعلى فكره الكلام ده مش من زمان ده من 3 شهور بس
تحديدا 4 ديسمبر 2005
يلا كل واحده تدخل تحكيلنا عملت ايه من الصبح يوم فرحها وكمان شعورها ايه ؟؟
17
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
معقول 40 واحده دخلوا ومافيش ولا تعليق :icon33: :icon33: :icon33:
عتيبية
عتيبية
يوم فرحي كان يوم تعي بالنسبة لي ميته من الخوف ومفتشلة لاني في بيت حموله
والكل ينطر شار حسيت كأني يبون يذبحوني
بس عقب تغير هذا الاحساس وصار ذكريات حلوة
ghallllla
ghallllla
انا يوم زواجي كاني قاعدة امثل فيلم عاااادي ولا همني واضحك واسولف

احس انة موزواجي كاني امثل والحين بيقولون لي ستوب وكل شئ يخلص

بس الحمد للة ا ني كنت كذا لان المكياج طلع دمااار وانا عااادي :D

يلة كلها ذكريات
مصرية رقيقة
مصرية رقيقة
ghallllla
عتيبيه
ميرسى على مروركم ومشاركتكم وفعلا كلها ذكريات حلوة
دلع وولع
دلع وولع
أنا يوم عرسي ما تتخيلين اشجايل كنت ملخبطه وما كنت قادره أجمع عمري من اليوم اللي قبله وأنا ما نمت كله أفكر اشجايل بيكون العرس والصبح سرت تسبحت ولا تغديت ولا شي ومالي نفس وأحس بمغص في بطني بعدين سرت الصالون ويوم خلصت وبدخل القاعه إلا جان أطيح أغمى علي
خخخخخخخخخخخخخ أقول هذا سيناريو توني مألفتنه لأنه محسوبتج ما عرست بعد بس ما حبيت أطلع بدون لا أعلق على الموضوع ، عاد إدعيلي حبوبه بالريل السنع اللي يحفظني في نفسي ومالي