الحب كده
الحب كده
فلانه بنت فلان ربنا يفرج همى وهمك ويساعدنا على النسيان انا سياسه التطنيش دى اتخذتها من زمان... وانا تقريبا قادره انى مخليش فيه خلاف تانى وهوه الحمد لله عاقل وانا تقريبا فهمته ...بس مشكلتى داخليه انى مش مستمتعه بحياتى ولا بابنى ولابزوجى ....يعنى حاجات بسيطه كانت بتفرحنى زمان دلوقتى مافيش حاجه بتفرحنى ولا كلام ولا خروجات ولا حاجه خالص .....حتى ابنى المفروض افرح بيه وهوه بيكبر يعنى مثلا لما يتعلم الضحك لما يطلعله اسنان كده يعنى ....انا للاسف خايفه اقول انى مش بحب ابنى ومش حاسه بيه..ولما ابعد عنه شويه يصعب عليه واقول ده برضه طفل مالوش ذنب فى حاجه ....كان نفسى المشكله دى تتحل قبل مانرجع نعيش مع بعض تانى
.الاخت موور شكرا على ردك انا فعلا بتناقش معاه كتير بس غالبا المناقشه بتقلب بخناق وهوه بيطلعنى غلطانه فى الاخر
يعنى مثلا اقوله انت عملت كذا يقولى بس انتى قبلها عملتى كذا ويبقى كل الكلام كده
بحس ان احنا بنتكلم بلغتين مختلفتين مش فاهمين بعض
وهوه من كتر الكلام بيتخنق
وانا لما بلاقى مافيش فايده من الكلام بتخنق انا كمان
ادعيلى ربنا يهيدينا لبعض
الحب كده
الحب كده
200 واحده تدخل تقرا ولا واحده ترد؟؟؟
ايه الطناش ده
بجد محتاجه رايكم ضرورى
ام الحلوووووين
الله يفرج لك ويسعدك ويبعد همك ويفرح قلبك
والله اني مااتوقع افيدك بس شكلك محبطه من الدنيا بسبب المشاكل وخايفه من المستقبل يكون مثل الماضي
والحل بيديك انتي اولته انك تعيدي ترتيب اوراقك وتكثري صلاة ودعا وصدقه وقراءة قراان
الشي الثاني كل مابعدتو عن بعض تكثر هواجيسك ويكون عندك وقت ومدخل للشيطان لكن لو اشغلتي نفسك بممارسة الحياة طبيعي باذن الله تقل الهواجيس
الشي الاخير لاتكون نظرتك قاصره على نفسك مو قصدي انك انانيه لكن لازم تفكرين في ولدك وهل ترضين يعيش حياته بلاام ولااب لان لو انفصلتو لاقدر الله ماراح تعوضونه مثل لو كنت مع بعض وكله مو علشان شي كبير حاجه مرت وعدت يعني ماراح تاثر كثير عليك
معليش طولت عليك بس لاتخافين من المستقبل ولاتعطينه اكبر من حجمه ومن توكل على الله كفاه
الله يفرج همك واااسفه لوووووطولته ولاازعجتك بالكلام لكن اعتبرك مل اختي واحس انك وحده راح تفهمني
ام الحلوووووين
رجعت لك ثااااااااني تحمليني معليش
ولاتنسين كلام الدكتوره عن العلاقه الحميمهلاني معاها في الكلام هذا ولو انكم واصلين مرحلة الانسجااااااااااااااام التام ماتكبر المشاكل بينكم
الحب كده
الحب كده
والله كلامك حلو يا ام الحلوين
انا سعيده جدا بردك انا فعلا خايفه من رجوعى له وصعبان عليه الولد قوى قوى
ادعيلى ربنا يهدينا لبعض