عاشقة زوجهاوابنها
أيوه يا أحلام .. أي خدمه أنا معاكي
صباح الفل يا دون عامله ايه
انا عايزه اعمل الفينو يا دون بس عندى سوال هو الفينو بعد ما نشكله نسيبه يخمر تانى والا نحطه فى الفرن على طول ونحطه على انه رف فى الفرن وشكرا يا قمر اصل انا عايزه افرحك واعمل حاجه مواه :) :icon28:
don
don
عاشقة زوجهاوابنها صباح الفل لازم تسيبية يخمر الاول نص ساعة وبعدين تدخلية الفرن ويكون الفرن ساخن وخلى بالك انتى فرنك بيحرق الحاجة (بينشفها )يبقى خليكى فى الرف الوسط
Noody30
Noody30
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ازيكم كلكم، وحشتوني جدا جدا جدا

و كل سنة و انتوا طيبين يا احلى ناس في مصر، و ميرسي يا دندونة على المسج الجميلة يا حبيبة قلبي، بس اسكتي كنت مزنوقة امبارح و اتصلت بيكي بس كنت خايفة تكوني لسه نايمة. المهم كنت عاوزة اعرف منك بنسيح الشيكولاتة الخام ازاي و نعمل صوص الشيكولاتة خفيف شوية عشان كنت باعمل نوع جاتوه بيبقى كيك بافتته و اعجنه بالكريم شانيه و المكسرات و بعدين احط عليه شيكولاتة سايلة. عموما انا اتصرفت بس مش مقتنعة اوي بالتصرف اللي عملته و عاوزة اعرف ازاي اسيح الشيكولاتة الخام و لو لقيتها تقيلة اخففها ازاي؟؟

ناني حبيبتي، وحشتينا اوي اوي، و يا حبيبتي احنا بنفتقدك لما تغيبي، ابقى بس طمنينا عليكي
عاشقة زوجهاوابنها
اوكى دون يا قمرشكرا يا معلمتى سأذهب الان لمعركه المطبخ لتحضير الفطار مواهههههههه
waswosa
waswosa
don don :
صباح الخير يا امووولة و دينا و كل البنات وحشتونىىى
دينا كنت عايزة اسالك على الارز البخارى موجود فى الجزء الاول و لا ايه ؟