يلا نعمل نيو لوك

علاج السمنة والنحافة

السلام عليكم اخواتى عضوات المنتدى ايه رايكم نبدا مع بعض ونعمل نيولوك مش فى شكلنا بس ولكن فى افكارنا كمان كلنا بنعانى من مشاكل فى حياتنا وفى الحفاظ على جمالنا ورشاقتنا
واحنا نبدا مع بعض بموضوع معين او مشكله معينه بنعانى منها ونركز عليها لغايه انشاء الله ما ننتهى منها
واحنا حنتعرض لعديد من المشاكل الى بتواجهنا سواء فى الجسم او الشعر او البشره
او مشاكل اجتماعيه وغيره كتير
واول حاجه حنركز عليها بما اننا فى قسم الرشاقه
هى الوصول للوزن الى بنحلم بيه
ونتابع بعض لغايه ما نوصل كلنا لحلم الرشاقه
كل عضوه تدخل وتسجل وزنها والوزن الى بتحلم توصله وكلنا نتابع بعض ونشجع بعض لغايه ما نوصل باذن الله بالقضاء على اول مشكله حنتعرض ليه للقضاء عليها
وانا عن نفسى حتابع جميع العضوات فى موضوعى واشجعهم لغايه ما يحققوا احلامهم :39: وربنا معانا انشاء الله
50
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

دموع الورد**
دموع الورد**
انا كان وزنى 105 بس الحمد لله قدرت دلوقتى اوصل لوزن 98
يعنى انا دلوقتى 98
ونفسى انى اوصل ل70 كيلو
وانا طولى 173
ويا اخواتى مش شرط كلنا نلتزم بريجيم واحد كل واحده والى يناسبها
بس احنا نتفق على مبدا
الالتزام بالريجيم والرياضه
وتسجيل يوميتنا واوزنا :39:
دموع الورد**
دموع الورد**
انشاء الله توصلى يارب ل50 وتثبتى عليها كمان يا اخت ام الزرىبس المهم يكون عندك اراده قويه ربنا معاكى ومعانا
الجادة
الجادة
مادري شلون المتسابقات في ملكة جمال لبنان اوزانهم ماتتعدى 58وهم 171وطالع مع العلم انهم مو شكلهم الضعيف بالمرة
اما انا ابغى اوصل 63والحمد الله
الحلوه الحلوه
أنا طولي 163 وزني 70 وأتمنى اوصل 55 آآآآآآآآآآآآآآآمين يارب أرجع مثل ما كنت ,,, أنا كنت 48 وبعد الحمل والولاده وثلاث أطفال 70 إن شاء الله أوصل 55 يااااااااااااااااااارب
Full Moon
Full Moon
لله درك يادموع الورد انا معاكم قلبا وقالبا من امس وانا ادور موضوع زي هذا احشر نفسي فيه خاصه اني انسانه عاطله وفي البيت محشوره طبعا غصب عني عندنا ثلوج واخاف على اطفالي :) وحده من جد فاضيه وتبغى تسولف المهم انا طولي155 ووزني يترواح مابين55 و54 واتمنى يسير50او ادخل عالم الاربعين مع اني اتحدى :D المهم مانبغى ريجيم نبغى رياضه وريجيم لاني طالعه من ولاده ماشاء الله ولدي صار عريس وانا دايم اقول طالعه من ولاده انا يابنات مررررره فرحانه بالموضوع شكرا لك :27: