don
don
mooty mooty :
انا اول واحدة مستنية قائمة العزايم..
انا اول واحدة مستنية قائمة العزايم..
شاطرة وانا اول واحدو مستنية القايمة بتاعتك
لا والله قلتلك تسلم ايديكى يا سمسمة دى بتبقى طعمها جميل ما انا بعمل نفس طريقتك ,,,ماتغيريش الموضوع يا سمسمة انتى نمرة كام ؟؟؟
don
don
don don :
ارز بالمشروم 2 كوب أرز، 4 أكواب شوربة فراخ، ملعقة صغيرة بهارات مشكلة - زيت بصلة مفرومة، 5 فصوص حبهان-2 قرنفل - 2 كوب مشروم مقطع ، ملح و فلفل الطريقة : ضعى الزيت على النار ثم ضعى البصل والحبهان و القرنفل والمشروم.وقلبيهم كويس وضعى الملح والفلفل وغطية وسيبية شوية حوالى 5 دقايق اضيفي الشوربة والبهارات وسيبيهم لحد ما يغلوا اضيفي الأرز وقلبيه كويس لدقائق لحد مايغلى وبعدين غطية ووطى علية لحد مايستوى وبالهنا والشفا
ارز بالمشروم 2 كوب أرز، 4 أكواب شوربة فراخ، ملعقة صغيرة بهارات مشكلة - زيت بصلة مفرومة، 5 فصوص...
ارز بالزبيب

2 كوب أرز- ملعقة صغيرة زبدة - نص كوب بصل مفروم-3 كوب شوربة فراخ او لحمة-نص كوب زبيب- ملح وفلفل
الطريقة
ضعى الزبدة فى حلة وشوحى فيها البصل لحد ما يصفر
ثم نضيف الأرز ونقلبه لحد ما يتبل كله بالزبدة ويفرفر
ثم نضيف الشوربة و الزبيب والملح والفلفل ونتركه لحد
ما يغلى اول ما يغلى نغطيه وندخله الفرن من ربع لنص ساعة
وبالهنا والشفا
semsem2005
semsem2005
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
اللى انتى عايزاه يا ابلة دون انا معاكوا فى القايمة
mooty
mooty
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
ههههههههههههههههههههه بتدبسينى يا دون دون ..
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تسجيل دخول متأخر و متعسر!!!!!

ازيكم يا فتافيت سكر المطبخ فتفوتة فتفوتة؟؟؟ >>>>> شوية نصب عالصبح عشان متاخدوش بالكم من التأخير!!

انا شايفة طرق رز و قوايم و ناس مبسوطة و قرنبيط بسم الله ما شاء الله

اولا هبة، فيه ايه يا بنتي؟؟ طيب اديني كتيب فك الشفرة احسن انا في الباي باي!!

رواء بالهنا و الشفا يا حبيبتي و شكرا على معلومة اللومي، ازاي الكتاكيت اللي عندك عاملين ايه؟

دندوووون، اكيد معاكي في القايمة يا جميلة ان شاء الله، بس هي بترتيب معين و الا ايه النظام؟؟ يعني اذا حصل و تعذر دخولي مثلا لو عليا الدور ممكن اللي بعدي تشتغل و انا اخد دورها و هكذا؟؟ يعني فيه مرونة في الترتيب يا كابتن الشيفات و اللا حتقفي لنا بالخرزانة؟؟!!!

كملي لنا طرق الارز يا دندون لاني باعشقه و امبارح جبت توابل ميلرز اللي قالت عليها مروة و حاجربها ان شاء الله

سلام بقى اروح اشوف بقية الجرايد