ام مجووودي
ام مجووودي
اول مره اسمع عنه
ومن وين وبكم ؟
معصصصبه
معصصصبه
ابي شد مو تكبير ..!!
ليل الساهر
ليل الساهر
يارب تلقوا نتيجه مرضيه
رنونه الأموره
صباح الخيرات بنات
صراحه انا ماعندى اى اجهزه بس اليوم سمعت دكتور مصري بالتيلفزيون يتكلم عن هذا الموضوع وحبيت افيدكم
الدكتور قال ان اجهزه تكبير الصدر وتصغيرها كلها نصب فنصب وشرح النتائج اللى بتحصل عليها كتير من السيدات انها كلها نصب فنصب وان الحل في المشكله هاذى الجراحه التجميليه وان الصدر اللى بيكبر بالاجهزه او يصغر او ينشد هاذى من لمده صغيره جدا نتائجها
عالعموم انا عندى رقم الدكتور هاذا المصري اللى تبيه تراسلنى عالخاص حتى لو للاستشاره عالاقل
يابنات لا ترمو فلوسكم فالهوا للنصابين وانا لما سمعت كلامو صراحه اقتنعت بيه مره وخصوصا انو فاهم مره وبالنسبه للناس اللى اشتكو من الجراحات كان السبب انهم اختارو الطبيب الخطأ
واى سؤال انا حاضره ومستعده اشرح كل كلمه الدكتور قال عليها وكمان رقم التلفون واسمو وعنوانو لو في احد محتاجو

بس نصيحه ماتشترو اى جهاز راح تنضرو والله العظيم في واحده اتصلت وكلمت هذا الدكتور وسألتو عن اشياء عن الاجهزه وهوا جاوبوكلامو مقنع جدا وانا فالخدمه
سحاب55
سحاب55
شكرا للجميع ولك رنونة.........طيب والحل.........اختي عملت جراحة فاشلة لزنودها.....كرهتني بالعمليات......ماني عارفة شسوي بعمري........شكلي بروح اخذ سكينة واجز اللي مضايقني.........مو انا اعرف بحالي؟؟؟؟