don
don
تسلمى يا رانيا وبالف هنا وشفا يا حبيبتى
lovely angel
lovely angel
السلام عليكم
ازيكوا يا حبايبى, ازيك يا دون
واحشتووووووونى اوى والله
كلكوا بنوته بنوته ومدامايه مدامايه
ان شاء الله ارجع اشاركوا زى زمان

بحبكوووا اوى فى الله
don
don
mooty mooty :
سبانوشة اية الحلاوة اية دة انتى بقيتى شيفة محترفة
سبانوشة اية الحلاوة اية دة انتى بقيتى شيفة محترفة
حمد الله على السلامة يا ام زياد :) وانتى كمان والله وحشتينا جدا جدا ...ودايما فاكرينك معانا :27:
don
don
don don :
حمد الله على السلامة يا ام زياد :) وانتى كمان والله وحشتينا جدا جدا ...ودايما فاكرينك معانا :27:
حمد الله على السلامة يا ام زياد :) وانتى كمان والله وحشتينا جدا جدا ...ودايما فاكرينك معانا ...
على فكرة يا ايمان واللى بيعملوا ريجيم حاليا دلوقتى معظم الدكاترة بيدوكى فى الريجيم كورن فليكس الصبح .... وانا الصراحة مابيشبعنيش لحد ما جربت دة فى منتهى الجمال مع الدايت لانه اولا بران وثانيا بيشبع جدا غير الكورن فليكس التانى
يعنى ( بيقفل ))..العلبة فيها 4 باكت من الابيض ومن جوه مليان من وحدات الكورن فليكس زى الاثنين اللى انا حطاهم قدام العلبة
moslema_3
moslema_3
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
صباااح الفل على الجميع
تسلم ايديكى يا دون شكل المكرونه حلو اوى . من كتر الحاجات دون بتكتبها بقيت انسى انا كنت عايزة اعمل ايه ولا ايه ربنا يخليكى لينا و يجازيكى عنا خيرا
رانيا ما شاء الله العزومه حلوة أوى تسلم ايديكى
يا بنااات انا عايزة اعمل عزومه عندى لأختى و جوزها و طبعا ماما و اخويه و مراته المهم انا فكرت اعمل ديك رومى وورق عنب و محشى فلفل لأن كل الحاجات دى كلهم بيحبوها بس مش عارفه اعمل ايه تانى يليق جنب الحاجات دى يا ريت اللى عندها اقتراح تفيدنى أفادكم الله