~ pinkberry ~
~ pinkberry ~
خواااااااااااااااتي

انا احبكم مثل ما احب نفسي

واحب لكم الخير مثل ما احب الخير لنفسي

ولا ودي اضر اي حد او اتجنى على حد

وانا الحمدالله شعري ناعم وسايح يعني لا جربت المنتج ولا شفت حتى شكله او صورته

ولا تاجرت فيه ولا ودي اتاجر فيه

انا قريت الموضوع في منتدى اخر

والكاتبه اسمها همسة الاسلام

وهذا عنوان موضوعها

@* كوين هير *@أعشاب طبيعيه لفرد الشعر (ومرخصه من وزارة الصحه ) وبسعر يعجبكم اكيد

لو تنسخون العنوان وتحطونه في قوقل الباحث بيطلع لكم الموضوع

وانا مع الاخت باربي والاخت مليكة القلم في كلامهم

لانه من غير المعقول الشعر الكيرلي يصير سايح بدون كيماويات والله اعلم

والشي الثاني لما يقولون اعشاب هنديه

يعني كيف اعشاب هنديه وما تنباع الا في مصر !!!!؟؟؟؟؟!!!!! شويه غريب الموضوع

نحن اهل الخليج نعرف البضايع الهنديه كلها ولا عمرنا شفنا هذا المنتج

والهنديات اللي مغلض شعورهم ومنعمنهاانهم يصبون حل الناريل على شعرهم وعلى قاعة ريولهم وقت النوم
ويشربون ماي الناريل بكثره مثل ما نشرب احنا الماي

والتمليس للشعر الكيرلي او البيرم للشعر السايح يعق الشعرررررر !!!

انا قلت الكلام اللي عندي وانتوا احرار

والله بيعلم باللي في النيات

واقول للتاجرات اتقوا الله ولا تبيعون شي يضر البنات ويضركم انتوا يوم الحساب عند رب العالمين

والسموحه لو غلطت على حد

وعنوان الموضوع طرشته حق اللي طلبوه مني على الخاص
Banafsaj
Banafsaj
مرحبا

اختي مصراوية انا الاعشاب اخذتها منك اذا تقولين انها اصلية واستخدمتها في شهر ذو الحجة يعني صار لي الان تقريباً 5 شهور وشعري ماكان يتساقط لكن الان صار يتساقط بشكل غير طبيعي يعني عند الاستحمام او لما امشط شعري تطيح من شعري خصل خصل مش شعرات بسيطة !

وهذي تجربتي بكل امانة مش قصدي اخرب على احد

تحياتي
مصراوية 2020
مصراوية 2020
مرحبا اختي مصراوية انا الاعشاب اخذتها منك اذا تقولين انها اصلية واستخدمتها في شهر ذو الحجة يعني صار لي الان تقريباً 5 شهور وشعري ماكان يتساقط لكن الان صار يتساقط بشكل غير طبيعي يعني عند الاستحمام او لما امشط شعري تطيح من شعري خصل خصل مش شعرات بسيطة ! وهذي تجربتي بكل امانة مش قصدي اخرب على احد تحياتي
مرحبا اختي مصراوية انا الاعشاب اخذتها منك اذا تقولين انها اصلية واستخدمتها في شهر ذو الحجة...
حبيبتى انا مش هافتكر مين اللى ارسلت له ومين لم أرسل له...لان الطلبات كتير والحمد لله
لكن لو شعرك بيسقط والله والله والله ماهو من الأعشاب
أبحثى عن سبب السقوط
مش كل اللى شعرها بيسقط بتكون استخدمت أعشاب
والأعاشب لعلمك يوجد منها الزيت اللى يعالج السقوط

وأرجوا انك تكونى راعيتى الله فى كلامك لان على الانترنت أى حد عايز يكتب حاجه بيكتبها...
المحبة للرسول
يا بنات انا بقالى فترة ببيع المنتج و ما شفتش اى شكوة من اى زبونة بالعكس بيطلبوا المنتج تانى و الله
لاصحابهم و اهلهم

و للتوضيح اعشاب كوين هير مش اعشاب هندية يا قمرات

و انا ما ستخدمتهاش لان شعرىمش محتاج00 بس استخدمتها بنت اختى عمرها 13 سنة و النتيجو حلوة ما شاء الله بقالها 4 شهور و ما فى اى تساقط او شكوى

على العموم كل بشرة بتختلف عن التانية اكيد و دة دليل مثلا للى جاب معاهم كريم العروسة نتيجة و للى ما جبش معاهم اى نتيجة

و البتادين ايضا فية ناس جاب نتيجة و فتح المنطقة و ناس لا

و انا و للة الحمد بتقى الله فى تعاملاتى التجارية و اللى تعاملوا معاى يشهدوا بذلك
مصراوية 2020
مصراوية 2020
خواااااااااااااااتي انا احبكم مثل ما احب نفسي واحب لكم الخير مثل ما احب الخير لنفسي ولا ودي اضر اي حد او اتجنى على حد وانا الحمدالله شعري ناعم وسايح يعني لا جربت المنتج ولا شفت حتى شكله او صورته ولا تاجرت فيه ولا ودي اتاجر فيه انا قريت الموضوع في منتدى اخر والكاتبه اسمها همسة الاسلام وهذا عنوان موضوعها @* كوين هير *@أعشاب طبيعيه لفرد الشعر (ومرخصه من وزارة الصحه ) وبسعر يعجبكم اكيد لو تنسخون العنوان وتحطونه في قوقل الباحث بيطلع لكم الموضوع وانا مع الاخت باربي والاخت مليكة القلم في كلامهم لانه من غير المعقول الشعر الكيرلي يصير سايح بدون كيماويات والله اعلم والشي الثاني لما يقولون اعشاب هنديه يعني كيف اعشاب هنديه وما تنباع الا في مصر !!!!؟؟؟؟؟!!!!! شويه غريب الموضوع نحن اهل الخليج نعرف البضايع الهنديه كلها ولا عمرنا شفنا هذا المنتج والهنديات اللي مغلض شعورهم ومنعمنهاانهم يصبون حل الناريل على شعرهم وعلى قاعة ريولهم وقت النوم ويشربون ماي الناريل بكثره مثل ما نشرب احنا الماي والتمليس للشعر الكيرلي او البيرم للشعر السايح يعق الشعرررررر !!! انا قلت الكلام اللي عندي وانتوا احرار والله بيعلم باللي في النيات واقول للتاجرات اتقوا الله ولا تبيعون شي يضر البنات ويضركم انتوا يوم الحساب عند رب العالمين والسموحه لو غلطت على حد وعنوان الموضوع طرشته حق اللي طلبوه مني على الخاص
خواااااااااااااااتي انا احبكم مثل ما احب نفسي واحب لكم الخير مثل ما احب الخير لنفسي ولا...
والله ياحبيبتى انا ماعرف الأخوات باربى ومليكه القلم اللى من رأيهم ان الشعر الكيرلى لا يصبح ناعم من غير كيماويات..... همه دكاترة؟
حبيبتى أعشاب كوين هيررررررررر أعشاب طبيعية ليس عليها أى كيماويات ..تعجن وتوضع على الشعر لمده 24 ساعه.... لو فيها كيماويات ماتقدرى تضعيها لمدة 24 ساعه
كوين هيرررررررر أعشاب فرنسيه.... تطحن وتعبأ بمصر... وحاصلة على تصريح وزارة الصحه
وصاحب العقل يميز يأختى

أما اللى بيروجوا للأعشاب الهنديه..للأسف ده اتجاة أخر لأستثمار نجاح كوين هيرررررر
وانا معك لا توجد أعشاب هندية على الأقل فى مصرررررررررر