ام هت هت
ام هت هت
الله يعينك ياااااااااااااارب

والله صدق ظاق صدري عليكي

تعدي والله وياسرع الدنيا
وهذا هو اجل ليش الجنه تحت اقدام الامهات؟؟
احتسبي لله
والحمد لله
بنتك عندك بالبيت ماهو بمستشفى او شي لاسمح الله
فاصبري
وربيييييييييي تعدي

دعواتي
حبيبة ابراهيم
حاولي تجربي معاها الحليب اللي بالمصاصة اللي بالفراولة والشوكليت وكدا

صحيح هو مسكر شوية بس على الأقل حتاخد فايدة الكالسيوم منه

ما تقلقيش انا بنت اختي كانت كدا والأدهى انها لما اتفطمت عن صدر مامتها مارضيتش تاخد حليب خاااااالص ولا باي طريقة أو نوع

وماشاء الله بقت دلوقتي عروسة ووزنها حلو

ربنا ويوفقك وطمنينا عليك
naddoda
naddoda
حاولي تجربي معاها الحليب اللي بالمصاصة اللي بالفراولة والشوكليت وكدا صحيح هو مسكر شوية بس على الأقل حتاخد فايدة الكالسيوم منه ما تقلقيش انا بنت اختي كانت كدا والأدهى انها لما اتفطمت عن صدر مامتها مارضيتش تاخد حليب خاااااالص ولا باي طريقة أو نوع وماشاء الله بقت دلوقتي عروسة ووزنها حلو ربنا ويوفقك وطمنينا عليك
حاولي تجربي معاها الحليب اللي بالمصاصة اللي بالفراولة والشوكليت وكدا صحيح هو مسكر شوية بس على...
أولا شكرا لأخواتى اللى ردوا عليا... أنا بحاول معاها بجميع اقتراحتكم بس برده مش راضية تقبل أى حل منهم...
و بعدين.......
خلاص يعنى... محدش هيرد عليا تانى؟؟؟:06: طب بغض النظر عن حكايتى... قلولى بعد الفطام بتشربوا ولادكم لبن ايه و إزاى؟؟؟
غادة الرياض
غادة الرياض
خلاص بلاش رضاعه لاطبيعي ولا صناعي
اشتري الحليب نكهات وخليها تشربه بالمزاز الي معه
وشوي شوي بتعود على المزاز
وتقدرين تغيري لها الحليب لعصائر باكواب المزاز

بس ابعديها عن صدرك حاليا والبسي شي مايساعدها تدوره(بلوزه هاي نك او مفتوحه من ورى)
حياة الأمومة
حياة الأمومة
شوفي حبيبتي بالنسبة للحليب أنا بنتي كانت ترفضه من عمرها 7 شهور تخيلي وما كنت أرضعها من صدري بس أحاول اعطيها زبادي حتى لو ملعقتين و الجبنة أحطها مع الخضار و ما رجعت تشرب حليب الا لما صار عمرها سنة و شهرين تقريبا و بديت معاها بحليب طازج أو اللبن و لما تقبلت الرضاعة رجعت لحليب الباودر ( الفورميلا ) و ماكانت تشرب الا رضعة باليوم و الحمد لله عدت و عمرها الحين ثلاث سنوات طبعا صرت أغصبها على لبن زبادي و حليب عشان نعوض الفترة اللي فاتت .. بس اهم عشان خليكي هادية و تذكري دائما العصبية ما راح تحل شئ و لا تنسي البيبي اللي في بطنك الله يقومك بالسلامة ..