هبه عبد العظيم
تسلمممممم ايديك يا دون
انا اخرى رقم 10
مش هتزحزح - قولى لى بقى الفراخ ممكن ابدلها ببط ولا ايه؟؟ غلوش غلوش

تسلم الايااااااااااادى
غرام وحنين
غرام وحنين
:p لا يا دون ما يجلكيش احباط ولا حاجه الصور كلها باينه ما عدا الشاورمه المهم ان الوصفات كلها حلو زيك يا قمر بس وخاصه الفراخ الاخيره تحفه تسلم ايدك
Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

الف مبروك يا دون الجزء الجديد و تثبيته و ان شاء الله دايما تقدمي لنا المفيد و الجديد. جزاكي الله خيرا

كنت عاوزة أسأل على الفراخ بطريقة كولبست، هل المية اللي بتنزلها الفرخة و مية البصل و الطماطماية كافية لتسويتها؟؟؟ و الا محتاجة اني احطلها مية خارجية اذا احتاجت؟؟ و هل ينفع اقطع معاها حلقات بطاطس و الا دي حتبقى زيادة متنفعش في الحالة دي؟؟ و سؤال كمان، انتي مش بتغطي الصينية و انتي بتسويها عشان تطلع ميتها؟ معلش تعبتك بأسئلتي، ربنا يكرمك و يخليكي لينا
don
don
don don :
تمام يا منى om nona بس عيزينك بقى تجربى البانية اللى بالبيض والبقسماط معانا حتلاقى فى تلخيص الملفات فراخ بانية و بفتيك بانية وسمك بانية وارانب بانية كل اللى بيحبوة ممكن تنوعى وتجربى وتعليه لهم واحنا معاكى يا ست الكل لتانى مرة بقولك حاااااضر يا ايمان حااااضر يا ايمان لولا سلامك سبق كلامك
تمام يا منى om nona بس عيزينك بقى تجربى البانية اللى بالبيض والبقسماط معانا حتلاقى فى تلخيص...
صباح الفل يا نودى لا طبعا يا نودى ما احنا لو تفتكرى دايما بنقول ان اى حاجة على النار بيفضل طبعا انك تغطيها علشان الماء مايتبخرش على الفاضى وكدة الماء بينشف اسرع وبالتالى بتضطرى انك تفضلى تزودى ماء علشان كدة لازم بتتغطى وبتبقى على نار متوسطة علشان تبقى الماء اطول فترة وتستوى فيها لكن طبعا لما تحتاج ماء لازم نزودها شوية بشوية تسلمى يا حبيبتى
don
don
don don :
تمام يا منى om nona بس عيزينك بقى تجربى البانية اللى بالبيض والبقسماط معانا حتلاقى فى تلخيص الملفات فراخ بانية و بفتيك بانية وسمك بانية وارانب بانية كل اللى بيحبوة ممكن تنوعى وتجربى وتعليه لهم واحنا معاكى يا ست الكل لتانى مرة بقولك حاااااضر يا ايمان حااااضر يا ايمان لولا سلامك سبق كلامك
تمام يا منى om nona بس عيزينك بقى تجربى البانية اللى بالبيض والبقسماط معانا حتلاقى فى تلخيص...
نودى انا عدلتهالك وزودتلك صورة الصينية وهى متغطية على النار كدة عمرك ما حتنسى الملاحظات اللى قلناها ...صح