ommyoussef
ommyoussef
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بذر الكتان فعلا ينحف وبيرفع مستوى التبويض عن تجربة بس الاهم تتاكدى من البذور ان مافيها اخضر ولازم تجيبيها من عطار نظيف انا اجبها من امتنان للاعشاب فى مصر عشان ان اثق فى نظافة المكان ويعطهونى مغلف فى عبوة نظيفة
واخده فى حالتين مشروب او ملعقة منة على الزبادى قبل النوم وجبة عشاء يعنى
<حبيبة حمودي>
<حبيبة حمودي>
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بذر الكتان فعلا ينحف وبيرفع مستوى التبويض عن تجربة بس الاهم تتاكدى من البذور ان مافيها اخضر ولازم تجيبيها من عطار نظيف انا اجبها من امتنان للاعشاب فى مصر عشان ان اثق فى نظافة المكان ويعطهونى مغلف فى عبوة نظيفة واخده فى حالتين مشروب او ملعقة منة على الزبادى قبل النوم وجبة عشاء يعنى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بذر الكتان فعلا ينحف وبيرفع مستوى التبويض عن تجربة بس الاهم...
المواقع الاجنبية تنصح باخذه بعد التبويض ليش؟
EPO actually helps with your estrogen and balances it out. FRom period up before ovulation estrogen level should be high and then right after ovulation progesterone takes over. And that why flaxseed oil is suggested right after ovulation because it helps balance hormones esp progesterone. .
لانه يوازن هرمون الاستروجين ومن وقت الدورة الى قبل التبويض فان نسبة الهرمون يجب ان تكون مرتفعة ولذلك ينصح باخذه بعد التبويض مباشرة لموازنة الهرمون

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081028102617AAr30W6
راسيل الحلوه
راسيل الحلوه
حبيباتي استخدمتها عشان فوايدها ولانها تحتوي على اوميغا 3 وماسببت لي عقم والا منعت الحمل عندي