ام باسل*
ام باسل*
السلام عليكم
جزاك الله خيرا حب الرمان على عونك الدائم للجميع واتمنى من كل اخواتى المصريات العوده مره اخرى نفيد ونستفيد
ام باسل
elianora
elianora
يارب يكون عجبك كدة
don
don
انا عارفة انكم اتأخرتم فى الدخول بس عشان المواصلات زحمة .صح ؟ معلش اركبوا تاكسى النهاردة عشان خاطرالاخت حب الرمان مستنياكم .....
وبعدين اية يا ام باسل ؟ اية يا مشمش انتوا كل واحدة فيكم داخلالى عاملة حركات فى الكتابة وورد بين السطور طب اعزموا و قولوا اتفضلى يا دون اعملى زينا و علمونى وعلى العموم انا عندى وردة برضه :26:
انا سبقتك يا هبة ... كلمت الراجل عملت له هلع راح عمله لى على طول
على فكرة قسم المطبخ مغلق عشان بنعمل له دمج و حيفتح تانى على طول :angry:مع انه والله كدة مريح
هبه عبد العظيم
صباح الخييييييييييييييييييييييييييييييييرررررررررررررررررررررر
don
don
don don :
انا عارفة انكم اتأخرتم فى الدخول بس عشان المواصلات زحمة .صح ؟ معلش اركبوا تاكسى النهاردة عشان خاطرالاخت حب الرمان مستنياكم ..... وبعدين اية يا ام باسل ؟ اية يا مشمش انتوا كل واحدة فيكم داخلالى عاملة حركات فى الكتابة وورد بين السطور طب اعزموا و قولوا اتفضلى يا دون اعملى زينا و علمونى وعلى العموم انا عندى وردة برضه :26: انا سبقتك يا هبة ... كلمت الراجل عملت له هلع راح عمله لى على طول على فكرة قسم المطبخ مغلق عشان بنعمل له دمج و حيفتح تانى على طول :angry:مع انه والله كدة مريح
انا عارفة انكم اتأخرتم فى الدخول بس عشان المواصلات زحمة .صح ؟ معلش اركبوا تاكسى النهاردة عشان ...
يا صباح النور يلا ياهبة ابتدى اندهى على القائمة بتاعتك ........ على فكرة يا بنات هبة حسيت بغلطها و ندمت و بتقولكم اللى عايز يجيب معاة العيال يجيبهم اهلا و سهلا هيا ليها بركة الا العيال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :16: